magnusnilsen Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Hei folkens! Nå har jeg endelig fått røska ut alle de ekkle forsterker delene i den gamle NAD forsterkeren og er nå klart til å bygge htpc inni kassa! Lurer litt på hvordan jeg skal ha fronten?(bruke den som er eller?) Hva skal jeg feste hk/HDD/dvd rom på? Kom gjerne med forslag her! Har tatt noen bilder av den: Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Hei folkens!Nå har jeg endelig fått røska ut alle de ekkle forsterker delene i den gamle NAD forsterkeren og er nå klart til å bygge htpc inni kassa! Lurer litt på hvordan jeg skal ha fronten?(bruke den som er eller?) Hva skal jeg feste hk/HDD/dvd rom på? Kom gjerne med forslag her! Har tatt noen bilder av den: 5329115[/snapback] Hk feste finner du på microplex.no. HDD/DVD må du nok lage selv, i f.eks. plexi eller du kan kjøpe et billig eller ta et hddrack fra et gammelt kabinett. Håper du kjører Slim åpning på DVD, kan virkelig anbefales til HTPC. Anbefaler deg og ta en titt på Dr Spawn's Be Quiet prosjekt, mange nyttige tips der Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 Hva med fronten? Er så enormt mye hull og drit som dere ser så lurer på om jeg må lage ny? Noen forslag der? Lenke til kommentar
craven Skrevet 24. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 Hva med fronten?Er så enormt mye hull og drit som dere ser så lurer på om jeg må lage ny? Noen forslag der? 5331911[/snapback] Lim fast det bryterne som var der Ser ganske tøft ut Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 Er så uendelig mange av de.. Synes det blir litt rart når de ikke har noen funksjon? Eller? Lenke til kommentar
craven Skrevet 24. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Er så uendelig mange av de.. Synes det blir litt rart når de ikke har noen funksjon? Eller? 5333772[/snapback] Nei da.. Kan da bruke noen til og justere hastigheten på noen vifter osv kansje til og skru på pc'en edit: noen skrive leif Endret 25. desember 2005 av craven Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 Hmm, skjønner tanken veldig godt! Men tror du ville ombestemt deg når du ser hvordan knappene funker, skruknappene er 20cm lange stenger som går langt bak i kassa! Tror ikke det vil funke.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Dette kan bli bra, hvis du bruker god tid på det (Som alltid er vigtig når man lager kabinett)... Fett med pc i forsterker.. Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Jepp, tror det kan bli bra! Skal ha MediaPortal på den slik at jeg kan streame musikk og video! Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Har akkurat funnet ut at det mangler noen få cm for å få plass til pci kort.. så da må jeg legge prosjektet mitt på is Lenke til kommentar
spyro Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Neida, du kan jo bare kutte et hull med dremmel eller lignende og feste plexi over, eller gjøre det på hele toppen. Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 ja, det er jo mulig da! Men ingen her som vet om det er mulig å få tak i en slags forlenger til pci slik at jeg kan legge kortet på langs? Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119063&cks=SER ser slik ut: Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 jeg tror carputer.no selger en sånn pci kabel slik man kan bøye pcikort i alle retninger Lenke til kommentar
spyro Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Ja de har det, *vil ha* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 26. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2005 Hmm, skjønner tanken veldig godt!Men tror du ville ombestemt deg når du ser hvordan knappene funker, skruknappene er 20cm lange stenger som går langt bak i kassa! Tror ikke det vil funke.. 5333868[/snapback] De stengene kan du bare kappe av da Eller så kan du finne noen lignende knapper og feste de i steden. Volumknappen ville jeg brukt til å justere viften, selve Power knappen ville jeg brukt til Power! Lykke til! Øyvind Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2005 Meeen så kommer det jo selfølgelig enda et problem, skjermkortet blir jo fremdeles stående rett opp? Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 26. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2005 Meeen så kommer det jo selfølgelig enda et problem, skjermkortet blir jo fremdeles stående rett opp? 5339238[/snapback] Spørs jo hva slags skjermkort du skal ha, PCI eller AGP går helt fint. Er noen "risercards" på microplex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå