Gå til innhold

ehh... hvordan spille av musikk cd på pc?

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig plass og poste men jeg prøver meg:)

dette kan hørest ut som et sikkerlig teit spm.. men jeg må bare spørre..

jeg kjøpte meg denne her er en dag siden min gammle cd-brenner sluttet å virke.. dette er min første dvd-rom/brenner..

det første jeg merka var at det ikke var med noen cd'er eller noe annet.. Dvd brenneren kom i i en bobleplast pakke.

den virker fint, men jeg får ikke spillt av vanlige musikk cd'er på den.. er det et spesielt program jeg må bruke eller noe? har prøvd med winamp og powerdvd.

vist ikke noen vet noe om dette, finnest det et mp3 programm som gjør slik at jeg kan kopiere sangene på cd-ene til HD?

dette er orginal cd'er som jeg vil ha til min egen pc. så dette er ikke snakk om pirat kopiering:) følte bare at

jeg måtte si det så denne ikke vart låst.

vel håper at noen kan hjelpe meg her..

takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Koblet til audio-kabelen?

5329933[/snapback]

Det er snart 6 år siden den ble unødvendig.

5330148[/snapback]

Jeg måtte ha den på den gamle pcn min :hmm: (ikke så gammel, husker ikke navn på hk da..),

Så det er verdt et forsøk..

Og da kan man jo bare ta den som satt fra den gamle cd rommen, og plugge i den nye ;)

Lenke til kommentar
Du skal egentlig aldri trenge den kabelen hvis du kjører 2K/XP. Kjører du ME/98 eller eldre trenger du den.

5330278[/snapback]

De skal ikke nei...

Men det er i teorien :p

Prøvde uten, på en annen data som sto her (ganske ny), og da ble det ikke lyd..

Så det er verdt et forsøk..

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er riktig plass og poste men jeg prøver meg:)

dette kan hørest ut som et sikkerlig teit spm.. men jeg må bare spørre..

jeg kjøpte meg denne her er en dag siden min gammle cd-brenner sluttet å virke.. dette er min første dvd-rom/brenner..

det første jeg merka var at det ikke var med noen cd'er eller noe annet.. Dvd brenneren kom i i en bobleplast pakke.

den virker fint, men jeg får ikke spillt av vanlige musikk cd'er på den.. er det et spesielt program jeg må bruke eller noe? har prøvd med winamp og powerdvd.

vist ikke noen vet noe om dette, finnest det et mp3 programm som gjør slik at jeg kan kopiere sangene på cd-ene til HD?

dette er orginal cd'er som jeg vil ha til min egen pc. så dette er ikke snakk om pirat kopiering:) følte bare at

jeg måtte si det så denne ikke vart låst.

vel håper at noen kan hjelpe meg her..

takker!

5329069[/snapback]

windows xp med windows mediaplayer (wmp) skal alt gå lett...

har du koblet lyd kabelen til spilleren ? 3 kabler skal kobles til

ide,strøm,lyd

om du ikke har det så kan du rippe cden med wmp

Lenke til kommentar
BRENN komplett...
Og hva har komplett med dette å gjøre? Tror du de har annsatt noen til å sitte på bakrommet å ødelegge hardware?

5331363[/snapback]

vel for det første: så er jeg ganske sikker på at når du kjøper en dvd-brenner, dvd-rom, cd-brenner eller cd-rom så burde d følge med ei eske som tilhører det produktet, sant noen cd'er (F.eks nero for brennere). og kanskje en såkalt lyd ledning.

for det andre: når jeg får en DVD-Brenner av en kompiss til julegave (ja jeg åpnet den før jul siden det ikke er så morro og være uten cd/dvd-rom i en lengre periode) så forventer jeg no at jeg får det den dvd-brenneren jeg bestillte og ikke en cd-brenner som er defekt..

sier ikke at det er en B-vare, men det så ut som det på måten den kom til meg. litt bobbleplast i en liten grå eske uten noe.

MEN siden jeg no har funnet ut hva problemet er så får jeg no bare ta det opp med komplett og snakke med de som på en fin måte får å få ordnet dette asap.. og ikke diskutere dette her lengre.. for denne posten passer vel bare dårligere og dårligere på et windows forum:)

takker for all svar:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...