Hurley Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Dette må jeg jo bare prøve, men hva skal jeg gjøre med min Enermax PSU? http://www.cuttingedgecasemods.com/newPSU.htm Dette er hvordan den skal se ut, men hvordan skal jeg få et rundt hull? Har stikksag og boremaskin, men ikke dremmel... Denne typen PSU-mod vil ikke komme i salg på en god stund ennå, versjonen som er ute nå har ikke toppvifte. Lenke til kommentar
egilsml Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Heij... Har kjøpa 2 sånner plastdeksel til mine Enermaxa... D va ikke lurt å lage håll me stikksag, fordi stikksaga lage så mye varme att istede førr å skjere håll så smelte du!!! Sjønne?? Va ikke klar åver d, men satte sånn Hurricane grill forran, så no synes d ikke att man tabba sæ!!! Trur Dremel e tingen å bruke på dn Moddn!!! Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Tror jeg driller masse hull og limer jævel-vifta på plass etterpå da... Takk for advarselen iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå