£€O Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei! Som overskriften sier tenker jeg på en qtek-telefon. Hva er det som er forskjell på 8300 og 8310? Eneste jeg kan se er egentlig det kosmetiske, som taster og farge/design. Er det slik? Rådfører med her siden jeg er ganske sikker på at det sitter en eller annen her med mye kunnskap om dette.....! På forhånd takk for kjapt svar! Mvh. Leo Lenke til kommentar
THacker Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Som du sier... kun kosmetisk.... Jeg valgte 8300 pga musikk knappene... føler jeg får mer ut av den da når alt det andre er likt..... disse fungerer forøvrig veldig fint... var redd det var mye forsinkelser osv... men det er det ikke... Anbefaler en av disse! Lenke til kommentar
beji Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) hovedforskjellen ligger i at 8310 er har ikke musikk knapper som 8300 har (8310 er samme som I-mate sp5 og 8300 samme som I-mate sp5m som har musikk knapper). Endret 23. desember 2005 av beji Lenke til kommentar
£€O Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Hva mener du med hovedforskjeller? Veit dere om noen nye mobiler som kommer ut lignende disse to? Tenker sterkt å anskaffe 8300/8310 da designet appelerer sterkt til meg;) Hva er forskjellene på disse to forøvrig? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Personlig falt jeg for 8310 telefonen, syntes 8300 så horribel ut med de ekstra tastene. Skjermen er den beste som noengang er laget til mobiltelefon, telefonen er rask og wlan skader jo heller ikke Har hatt min i 1 måned eller noe nå, er utrolig bra telefon. Men jeg bytter den sikkert ut i en 9300 snart da jeg aldri har telefoner lenger en 2-3 måneder Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 kva skal du hfor 8310-en ? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ingen snøring, men tror ikke jeg selger den via en forumtråd Tror moderatorene her blir litt sint ved slike poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå