Co[]V[]bster Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg vil bare si: Jeg er selv leder av SoN-Soldiers of Norway, som er en battlefield 1942 clan. Vi i clanen skal bare ha 10 medlemmer foreløpig, og vi er 4. Sjekk gjerne ut clanens hjemmeside: http://SoN.comactivity.kicks-ass.net Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 11:20, skrev As}{antii:Enten så er kulebanen "tatt" med i spillet eller så er våpnet sjukt ustabilt selv om man står dønn stille. Gud veit hvor mange ganger jeg har sikta på huet til folk som står dønn stille.. *bom* Det er lagd litt som i Real Life. Du må sikte inn, vente bittelitt (slik at du får roet pulsen etc) og så rolig trekke av.... one shot, one kill.... Jeg har snipet veldig mange (startet som sniper), men har nå gått over til å være litt mer gung-ho. Det hjelper ikke om du er aldri så bra sniper hvis man ikke får erobret flaggene. Stridsvogner ruler bra, men å være skytter i tårnet er en meget utsatt jobb (det skulle vært mulig å dukke ned). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå