Guahtdim Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Mulig jeg kan få til noe etterhvert, men kan ikke love noe med det første. Slik det er nå så er leiligheten ett skikkelig rot etter en lengre seanse med oppussing/maling. Har Bredbåndfabrikken og en kraftig maskin ekstra så kanskje jeg kan fikse noe etterhvert. Men nå må jeg bare få det spillet slik at jeg kan spille de andre brettene. Begynner nesten å bli lei den sydhavsøyen. Føler også at jeg trenger rullende artilleri som på singleplayer demoen. Er det noe så er det bare å ta kontakt her i forumet. Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 AldaZar: en n00b, en som spiller kun for å ødelegge for andre spillere, gjør sitt beste for og hindre at teamet ditt klarer seg bra. en newbie, er en som er ny til spillet, men som har vett nok til og spille med normal vett... Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Jaha, det var ikke sånn jeg hadde forstått det...men men :razz: Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-09-13 16:53, ShitHead_No skrev:Mulig jeg kan få til noe etterhvert, men kan ikke love noe med det første. Har Bredbåndfabrikken og en kraftig maskin ekstra så kanskje jeg kan fikse noe etterhvert. Kult Da snakkes vi kanskje etterhvert :wink: Lenke til kommentar
Mercefreaken Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Regn med meg også :smile: Er som flere her temmelig lei av fjotter i puberteten som er så talentløse at de bare klarer å skyte sine egne i ryggen. Blir bare uvel hver gang et sånt individ melder sin ankomst, jeg logger umiddelbart av da. De som bomber alt og alle er ikke nødvendigvis teamkillers for moro skyld, tror bare de er for trange i nøtta til å ta en kikk på kartet :wink: Anyway, har såvidt vært snakk om dette med norsk klan på news også (no.fritid.spill.data), virker som om noen der også er interesserte. Hadde vært moro å prøve skikkelig teamwork - liten tvil om at det funker mye bedre enn å ha 30 ensomme ryttere som plaffer løs på alt som rører seg. -Michael Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 BF1942 skuffa meg veldig... snipern er heeeeeelt ubrukelig. Fienden må jo stå stille dønn stille og du kan ikke være lenger enn 100m unnna :sad: *suckysucky5$* Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 har forstått det slik at det kan være opptil 64 spillere i bf42? da kan vi jo være 32 stykker jo? får jeg være med :? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Men hvis det er snakk om at noen setter opp en norsk bf1942 server så må eg vel nesten være med =) Men klan... neeehh :smile: TEIT! Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 15:04, skrev As}{antii:BF1942 skuffa meg veldig... snipern er heeeeeelt ubrukelig. Fienden må jo stå stille dønn stille og du kan ikke være lenger enn 100m unnna :sad:*suckysucky5$* Hmm, at de må stå stille stemmer nok bra. Du må treffe i hodet for å få de til å falle med en gang, men du kan ta folk lenger unna enn 100 meter. Eller for meg så ser det ut som om de er lenger unna enn 100 m. Har ligget i "Village" og snipet folk som har dukket opp ved "The Landing". Det er litt mer enn 100 meter. Det er ikke tatt høyde for kulebane i dette spillet så man kan treffe nøyaktig over latterlig store avstander etter min mening. Men målet må stå stille (mener det er tatt hensyn til kulefart). Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Vet ikke om jeg kan kjøre 64 spillere på serveren min, men det går jo an å teste så fort man får orginalen i hendene ( og jeg får satt opp mitt lille nettverk hjemme etter en lengre oppussing) Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 15:04, skrev As}{antii:BF1942 skuffa meg veldig... snipern er heeeeeelt ubrukelig. Fienden må jo stå stille dønn stille og du kan ikke være lenger enn 100m unnna :sad:*suckysucky5$* bra! men du må sikte foran fienden hvis han løper, kulene beveger seg desverre ikke med lysets hastighets i dette spillet. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 jeg er med i klan, hvis det er anti sniping og generell lameness klan og jeg få være tanks mann eller flymann. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Tror jeg har prøvd det ørten tusen ganger. Å skyte foran fienden. Går nok ganske fort skal jeg si deg..2000-3000km/h :smile: Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hmmmmmmm- jeg som er gammel DF sniper, **** også, på DF2 har jeg SS av skudd på 2248 meter-1 shot 1 kill!! Men sniperrifla må fram når BF42 kommer også, kan ikke gi meg pga litt dårlig omtale av våpnet?? ØVELSE GJØR MESTER!!! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 har akkurat spilt litt, og sniping er helt greit jo? sikt på hodet og de detter, men treff nedenfor hals og du må treffe 3 ganger :sad: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Enten så er kulebanen "tatt" med i spillet eller så er våpnet sjukt ustabilt selv om man står dønn stille. Gud veit hvor mange ganger jeg har sikta på huet til folk som står dønn stille.. *bom* Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg vil bare si: Jeg er selv leder av SoN-Soldiers of Norway, som er en battlefield 1942 clan. Vi i clanen skal bare ha 10 medlemmer foreløpig, og vi er 4. Sjekk gjerne ut clanens hjemmeside: http://SoN.comactivity.kicks-ass.net Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg vil bare si: Jeg er selv leder av SoN-Soldiers of Norway, som er en battlefield 1942 clan. Vi i clanen skal bare ha 10 medlemmer foreløpig, og vi er 4. Sjekk gjerne ut clanens hjemmeside: http://SoN.comactivity.kicks-ass.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå