Gå til innhold

Noen som er hypp på å organisere et helnorsk BF1942 game el?

Anbefalte innlegg

Mulig jeg kan få til noe etterhvert, men kan ikke love noe med det første. Slik det er nå så er leiligheten ett skikkelig rot etter en lengre seanse med oppussing/maling.

Har Bredbåndfabrikken og en kraftig maskin ekstra så kanskje jeg kan fikse noe etterhvert. Men nå må jeg bare få det spillet slik at jeg kan spille de andre brettene. Begynner nesten å bli lei den sydhavsøyen. Føler også at jeg trenger rullende artilleri som på singleplayer demoen.

Er det noe så er det bare å ta kontakt her i forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regn med meg også :smile:

Er som flere her temmelig lei av fjotter i puberteten som er så talentløse at de bare klarer å skyte sine egne i ryggen. Blir bare uvel hver gang et sånt individ melder sin ankomst, jeg logger umiddelbart av da.

De som bomber alt og alle er ikke nødvendigvis teamkillers for moro skyld, tror bare de er for trange i nøtta til å ta en kikk på kartet :wink:

Anyway, har såvidt vært snakk om dette med norsk klan på news også (no.fritid.spill.data), virker som om noen der også er interesserte.

Hadde vært moro å prøve skikkelig teamwork - liten tvil om at det funker mye bedre enn å ha 30 ensomme ryttere som plaffer løs på alt som rører seg.

-Michael

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-17 15:04, skrev As}{antii:

BF1942 skuffa meg veldig... snipern er heeeeeelt ubrukelig. Fienden må jo stå stille dønn stille og du kan ikke være lenger enn 100m unnna :sad:

*suckysucky5$*

Hmm, at de må stå stille stemmer nok bra. Du må treffe i hodet for å få de til å falle med en gang, men du kan ta folk lenger unna enn 100 meter. Eller for meg så ser det ut som om de er lenger unna enn 100 m. Har ligget i "Village" og snipet folk som har dukket opp ved "The Landing". Det er litt mer enn 100 meter. Det er ikke tatt høyde for kulebane i dette spillet så man kan treffe nøyaktig over latterlig store avstander etter min mening. Men målet må stå stille (mener det er tatt hensyn til kulefart).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-17 15:04, skrev As}{antii:

BF1942 skuffa meg veldig... snipern er heeeeeelt ubrukelig. Fienden må jo stå stille dønn stille og du kan ikke være lenger enn 100m unnna :sad:

*suckysucky5$*

bra! men du må sikte foran fienden hvis han løper, kulene beveger seg desverre ikke med lysets hastighets i dette spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...