Gå til innhold

Noen som er hypp på å organisere et helnorsk BF1942 game el?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, jeg er med litt av og til.

Griner nesten selv når jeg spiller og ser alle idiotene som :

Skal fly (og står i kø for å vente på ledig fly)

Skyter andre i fly køen

Skal bombe fra fly og driter i hva de treffer

Skal bombardere med kanoner og driter i hva de treffer

Bare send meg en mail eller noe sånt så har du ett stykk ShitHead_No med av og til

Lenke til kommentar

Dette spillet skal jeg definitivt prøve når ny PC er satt sammen. Har ikke spilt på nettet siden jeg "la opp" karrieren i DF 2 og 3. Kanskje en norsk klan hadde vært morsomt. Jeg spilte på det danske laget MIB-men in battle i DF og hadde rang som general, og var sniper. Hadde vært morsomt å prøve sniperskillsene i 1942 :smile:

Lenke til kommentar

Ja men da gjør vi det da...jeg har 4-5 kammiser som oxo er med, alle er drevne VBFPS(vehiclebasedFPS) spillere...

Noen ideer til navn?

-GPS- (gutta på skauen)??

Kult el, kom akkurat på det, hehe

-what do u want, Reptile?

-Everything and nothing...

(Caligula)

[ Denne Melding var redigert av: Paradox ReX på 2002-09-09 14:43 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-09 10:50, zaico skrev:

vil gjerne være med i en bf1942 clan.. Vi er noen kompiser som har vurdert starte en clan i bf1942 vi har tidligere lllaaaaaaaaaaaaang erfaring med codename eagle... men som sagt vi er bare 3 stk... og trenger fler folk

TNA (The Norwegian Artillery) er en CE & BF klan. De to delene av klanen er egentlig uavhengig av hverandre, men vi ønsker jo helst CE-folk på BF-delen og. Så hvis du vil ha tryout kan du bare maile/sende PM.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-06 17:38, ShitHead_No skrev:

OK, jeg er med litt av og til.

Griner nesten selv når jeg spiller og ser alle idiotene som :

Skal fly (og står i kø for å vente på ledig fly)

Skyter andre i fly køen

Skal bombe fra fly og driter i hva de treffer

Skal bombardere med kanoner og driter i hva de treffer

Kan ikke være mer enig. Men disse er som regel noobz, eller rett og slett idioter som kjører fulstendig egotripp. Joiner jeg en server og ser dette skjer går jeg ut med en gang. Blir gjerne med på en klan foresten : )

Lenke til kommentar

Det morsomste/værste er når man skal erobre ett flagg og så kommer det bombardement fra egne fly, skip eller tanks og man blir slengt rundt som en filledukke, får en salve i ryggen. I frustrasjon og sinne skriver du at den ***** noob dusten må slutte å skyte vilt. Tilbake kommer det "..but FF is off". AAAAAAARGH

Helt klart, jeg er med på en eller annen klan hvor man kan spille litt mer organisert og faktisk jobbe som et lag.

Og forresten så er jeg vel kanskje eldst her... 31 i slutten av oktober, men har vært hekta på spill siden C64 (faktisk Vic20 først), mimre mimre....

Lenke til kommentar

Jeg er med på en clan hvis det kan bety at jeg får spille på dedikerte servere med lav ping +fri for TKers... :smile:

Alltid like "morro" å aldri få noen til å spotte for deg når du er artilleri, og motsatt, at du spotter men at ingen skyter... Samt å bli TK'a når du skal hoppe inn i et fly for bare å se at han som skjøt deg kræsjer flyet før han har tatt av :roll:

Jeg kom inn på en server der jeg spilte Axis, og det dukka opp noen som faktisk spotta Artillery targets for meg når jeg kjørte destroyeren...

Så sinnsykt kraftig kombinasjonen kan bli!

Noobs flest kjører skipene på grunn eller løper i land med en gang... :roll:

PS: Hvor mange fly har dere klart å skyte med artilleri-kanoner i løpet av ett game? Jeg klarte 3 :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-12 15:25, Cybermantix skrev:

Jeg kom inn på en server der jeg spilte Axis, og det dukka opp noen som faktisk spotta Artillery targets for meg når jeg kjørte destroyeren...

Så sinnsykt kraftig kombinasjonen kan bli!

Noobs flest kjører skipene på grunn eller løper i land med en gang...
:roll:

Hehehe, jeg veit, det er akkurat derfor jeg er hypp på å spille med noen som:

1.SNAKKER NORSK ELLER ENGELSK, ja tyskerne har begynt å dukke opp.

2.Ikke TKr!

3.Kan artillery spotte-opplegget =)(jeg spammer værre med"i've got a target for artilery" eller "Artillery requsting a target!" ingen reagerer...

4.har lav ping =)

Det jeg ikke har tenkt på er hvordan jeg skal få organisert no da =) har bare en emila addr. ikke noen URL lissom, noen ideer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...