Paradox ReX Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Gjerne en klan eller no... Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Tja, kan vel være med på noe, men grunnet høy alder, dame og andre ting så kan jeg ikke være så altfor aktiv Lenke til kommentar
Paradox ReX Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 For gammal?? Hehe... Jeg er 24 og har oxo dame, tenkte meg bare å organisere en gjeng med nordmenn som syns det var et fett spill. Fikk litt nok av alle TeamKillarne som er på public serverne. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 OK, jeg er med litt av og til. Griner nesten selv når jeg spiller og ser alle idiotene som : Skal fly (og står i kø for å vente på ledig fly) Skyter andre i fly køen Skal bombe fra fly og driter i hva de treffer Skal bombardere med kanoner og driter i hva de treffer Bare send meg en mail eller noe sånt så har du ett stykk ShitHead_No med av og til Lenke til kommentar
propel Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 HEHEHE ELSKER Å PLAFFE FOLK SOM VENTER PÅ FLY! :smile:)))) Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 vil gjerne være med i en bf1942 clan.. Vi er noen kompiser som har vurdert starte en clan i bf1942 vi har tidligere lllaaaaaaaaaaaaang erfaring med codename eagle... men som sagt vi er bare 3 stk... og trenger fler folk Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Dette spillet skal jeg definitivt prøve når ny PC er satt sammen. Har ikke spilt på nettet siden jeg "la opp" karrieren i DF 2 og 3. Kanskje en norsk klan hadde vært morsomt. Jeg spilte på det danske laget MIB-men in battle i DF og hadde rang som general, og var sniper. Hadde vært morsomt å prøve sniperskillsene i 1942 :smile: Lenke til kommentar
Paradox ReX Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Ja men da gjør vi det da...jeg har 4-5 kammiser som oxo er med, alle er drevne VBFPS(vehiclebasedFPS) spillere... Noen ideer til navn? -GPS- (gutta på skauen)?? Kult el, kom akkurat på det, hehe _________________ -what do u want, Reptile? -Everything and nothing... (Caligula) [ Denne Melding var redigert av: Paradox ReX på 2002-09-09 14:43 ] Lenke til kommentar
eught Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 10:50, zaico skrev:vil gjerne være med i en bf1942 clan.. Vi er noen kompiser som har vurdert starte en clan i bf1942 vi har tidligere lllaaaaaaaaaaaaang erfaring med codename eagle... men som sagt vi er bare 3 stk... og trenger fler folk TNA (The Norwegian Artillery) er en CE & BF klan. De to delene av klanen er egentlig uavhengig av hverandre, men vi ønsker jo helst CE-folk på BF-delen og. Så hvis du vil ha tryout kan du bare maile/sende PM. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 17:38, ShitHead_No skrev:OK, jeg er med litt av og til.Griner nesten selv når jeg spiller og ser alle idiotene som :Skal fly (og står i kø for å vente på ledig fly)Skyter andre i fly køenSkal bombe fra fly og driter i hva de trefferSkal bombardere med kanoner og driter i hva de treffer Kan ikke være mer enig. Men disse er som regel noobz, eller rett og slett idioter som kjører fulstendig egotripp. Joiner jeg en server og ser dette skjer går jeg ut med en gang. Blir gjerne med på en klan foresten : ) Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 17:38, ShitHead_No skrev:Skal fly (og står i kø for å vente på ledig fly)Skyter andre i fly køenSkal bombe fra fly og driter i hva de trefferSkal bombardere med kanoner og driter i hva de treffer Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 haha gå online for å stå i kø da kan de jo bare stikke til maccern på strømmen, alltid lang kø der HIHIHIIIII Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Det morsomste/værste er når man skal erobre ett flagg og så kommer det bombardement fra egne fly, skip eller tanks og man blir slengt rundt som en filledukke, får en salve i ryggen. I frustrasjon og sinne skriver du at den ***** noob dusten må slutte å skyte vilt. Tilbake kommer det "..but FF is off". AAAAAAARGH Helt klart, jeg er med på en eller annen klan hvor man kan spille litt mer organisert og faktisk jobbe som et lag. Og forresten så er jeg vel kanskje eldst her... 31 i slutten av oktober, men har vært hekta på spill siden C64 (faktisk Vic20 først), mimre mimre.... Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Ble 31 i mai :smile: Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Puh :wink: Greit og vite. Men vi har ikke noe å frykte. Har hørt om 50 åringer som spiller bl.a. Red Alert. Det som er synd med å bli eldre er at refleksene ikke helt er det samme. Men lommeboken er blitt tjukkere. :razz: Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Just det, lommeboka tåler flere utskeielser nå, jeg skal sette sammen en ny PC i nærmeste fremtid og da er det kjekt med litt gryn å kunne handle for :smile: Bryr meg forresten ikke om surround på PCen da jeg har hjemmekino i kjellerstua :smile: Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg ser at flere her har begynnt å kalle folk "Noobs" og lignende, Hvor mange av dere er det som har spilt DEMOEN lenge nok til å kalle folk noob :razz: Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg er med på en clan hvis det kan bety at jeg får spille på dedikerte servere med lav ping +fri for TKers... :smile: Alltid like "morro" å aldri få noen til å spotte for deg når du er artilleri, og motsatt, at du spotter men at ingen skyter... Samt å bli TK'a når du skal hoppe inn i et fly for bare å se at han som skjøt deg kræsjer flyet før han har tatt av Jeg kom inn på en server der jeg spilte Axis, og det dukka opp noen som faktisk spotta Artillery targets for meg når jeg kjørte destroyeren... Så sinnsykt kraftig kombinasjonen kan bli! Noobs flest kjører skipene på grunn eller løper i land med en gang... PS: Hvor mange fly har dere klart å skyte med artilleri-kanoner i løpet av ett game? Jeg klarte 3 Lenke til kommentar
Paradox ReX Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 15:25, Cybermantix skrev:Jeg kom inn på en server der jeg spilte Axis, og det dukka opp noen som faktisk spotta Artillery targets for meg når jeg kjørte destroyeren...Så sinnsykt kraftig kombinasjonen kan bli!Noobs flest kjører skipene på grunn eller løper i land med en gang... Hehehe, jeg veit, det er akkurat derfor jeg er hypp på å spille med noen som: 1.SNAKKER NORSK ELLER ENGELSK, ja tyskerne har begynt å dukke opp. 2.Ikke TKr! 3.Kan artillery spotte-opplegget =)(jeg spammer værre med"i've got a target for artilery" eller "Artillery requsting a target!" ingen reagerer... 4.har lav ping =) Det jeg ikke har tenkt på er hvordan jeg skal få organisert no da =) har bare en emila addr. ikke noen URL lissom, noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå