Gå til innhold

Ingen KiMs. Ingen..

8ball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette er svindel.. styr unna!

5340259[/snapback]

Dette er ikke svindel! og hvem bryr seg?

5340711[/snapback]

Jeg bryr meg fortsatt :love:

5340734[/snapback]

ja, det driter keg en lang marsj i! Selv om ikke trådstarter ikke fikk noe betyr ikke det at andre ikke har fått noe! Hvis noen skulle starte ny tråd hver gang de ikke vant noe hadde forumet vært overfylt av søppeltråder! :mad:

Lenke til kommentar
ja, det driter keg en lang marsj i! Selv om ikke trådstarter ikke fikk noe betyr ikke det at andre ikke har fått noe! Hvis noen skulle starte ny tråd hver gang de ikke vant noe hadde forumet vært overfylt av søppeltråder! :mad:

5340744[/snapback]

Han la jo ut linken slik at vi kunne få prøve oss. Kanskje vi vant noe?

HAN GAV OSS EN MULIGHET! EN MULIGHET TIL Å UTRETTE NOE..

Men du vil bare være sur :(

Lenke til kommentar
dette er svindel.. styr unna!

5340259[/snapback]

Dette er ikke svindel! og hvem bryr seg?

5340711[/snapback]

Jeg bryr meg fortsatt :love:

5340734[/snapback]

5340744[/snapback]

Hvis du driter en lag marsj i hva trådstarter prøver å si kan du bare ignorere denne posten og ikke komme med noe svar. Tenk det hvor overfylt forumet hadde vært hvis alle hadde skrevet "Dette bryr meg ikke" i alle tråder de ikke brydde seg om!

Det jeg tror han vil fram til er at dette kun er en bløff, at siden ikke gir deg noen vinner lodd. Hvis det er tilfellet er det vell ulovlig markedsføring? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...