Kiwi-Kun Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 heya folks! et sted etter jul har jeg tenkt å bestille et lian li pc70 kabinett og modde det. jeg trenger litt tips for navn og slikt.. har tenkt å prege pcen med et spesielt tegn. dette her: muligens også noen naruto greier men vi får se altså: det jeg mangler er noen bra ideer og et navn. kan noen hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Forslag: -Sonic -Spinner Er vel egentlig du som har mest av prosjektet inne i hodet ditt så det blir vel lettere for deg å lage et navn... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg har egentlig ikke forstått helt hva du er på jakt etter. At du trenger idèer sier jo litt, men da tar du en titt i worklog-kategorien. Bare hold alt av klistermerker langt borte fra alt datautstyr, så skal det nok bli fint!!11 Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) klistremerker som i etcher? Endret 24. desember 2005 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Er ikke alt av klistremerker som er ille da Bla casebagdene til microplex i chrome. De er fine Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 De casebagdene uten chrome er stygge da.. Bare de i chrome som er fine, skal handle litt på microplex snart, bestiller med noen fine da... Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Som scotty sa: -Sonic -Spinner hvorfor ikke bare Sonic Spinner.....? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Høres ut som et tøft navn.. Fikk også en sabla god idè til logo! Nei, nå skal jeg koble opp nye høyttalere til TV + DVD.. Natta.. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 kom på et annet kult navn som jeg muligens skal bruke, spinning orbit kom på det når jeg tok meg en ekstra tyggis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå