LG_91 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Heihei. En venn av meg har en PC som slår seg av etter en 10-15 minutter. Det er ikke høy temperatur som gjør det, alle temperaturene er helt ok. Og vi har prøvd å søke etter virus, men fant ingenting. Personlig tror jeg det er strømforsyningen hans. "For all del ikke kjøp Q-Teck". sa jeg. Men han kjøpte et Q-Teck kabinett med en 350 Watts Q-Teck strømforsyning i. Hva tror folket? Endret 23. desember 2005 av Lassecom1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg har det samme problemet. Har surfa litt etter forskjellige svar, og kom frem til at det høyst mulig er strømforsyningen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Så lenge han bruker Q-tec, så kan han ikke forvente at pcen skal fungére. Q-Tec er ikke brukbare, selv på 600W. God Jul. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Var det jeg også tengte da jeg gav han min advarsel. God Jul folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå