Gå til innhold

Boikott studio programvare!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei alt som heter Pinnacle studio programvare.Dette burde jo være en sak for forbrukerrådet. Pinnacle lover og lover men det viser seg jo at det stemmer ikke med virkeligheten.Har nå hatt studio fra og med Ver.8 og oppover og når du endelig får det det til å virke, så går det det noen dager så er nye ting som ikke fungerer. Dette er ikke holdbart og er vel på grensen til det jeg kan kalle SVINDEL Hvet ikke om dette er det rette stedet å ta dette opp men det virker som om det er ganske mange her som har problemer med studio programvaren og vi burde vel kollektivt gått for en boikott av studio eller samlet oss og protestert til pinnacle. De holder oss for narr hele tiden og sier at nå kommer en ny versjon eller oppdateringen og så blir alt stabilt. Dette er jo bare bløff fordi det alltid er nye feil som dukker opp. Har aldri hatt et program med så mye feil og bugs som dette.Vel nå har jeg luftet mine meninger og så er det opp til andre å komme med innspill :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dama brukte et titalls timer på redigering av film fra den siste ferien vår. Det endte selvfølgelig med krasj mot slutten. Selv med flere lagringer på forskjellige disker, greide ikke Studio 9 å huske hvordan filmen skulle være.

Dette er ikke første gang det skjer heller. Forrige gang var også med Studio 9, og før der med Studio 8. Nå er Studio kastet på dør. Aldri, ALDRI mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...