gxi Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Hei. Jeg har et Sapphire Radion X700Pro med 128MB GDDR3-minne (AGP). Problemet er at dette tåler ikke overklokking i det hele tatt. Ved 5MHz overklokking på minnet gir den artifacts. Har board-temperaturen på rundt 50 grader, og core på rundt 30. Noen forslag? Edit: Ser ut til at dette er et AtiTool-spesifikt problem, ettersom 3dmark kjører helt fint selv om atitool viser artifacts. Endret 23. desember 2005 av jonepet Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Så det er bare ati tool som sier at du får artifacts, men du ser ikke antydninger til det selv? I så fall er det vel bare å kjøre på og drite i ati tool helt til du selv ser artifacts eller det blir ustabilt... Temperaturene dine skjønte jeg ikke d***** av... Lenke til kommentar
gxi Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Ja, det ser ut til det. Core er vannkjølt, derfor ligger den under temperaturen på PCB. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hvis du i tillegg har vannkjøling, så kan jeg ikke skjønne hvorfor du ikke bare kan kjøre på. Sikkert bare en bug i ati tool vil jeg tro. Prøv å øke core og memory en del da, og se om du får artifacts da. Jeg ville blitt _veldig_ forundret hvis du får artifacts Lenke til kommentar
gxi Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg har fått den stabil på 470 core og 530 mem nå. Får kun artifacts i AtiTool, ikke i 3dmark03/05, og kjører ellers helt stabilt. 3dmark05 kjører helt fint på 490 på core, men det gjør ikke 03 (tar 5 sekunder, så crasher den helt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå