Gå til innhold

Hvordan få bilde på mappen ?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker å sortere musikken mine i mapper etter gruppenavn. HVis jeg velger at mappene skal vises som miniatyrbilder, kommer det frem et bilde på noen av mappene, Hvorfor skjer det? jeg har jo ikke lagret noe bilde på datamaskinen :ermm: Jeg har ikke noe imot at dette skjer da det egntlig er ganske kult, men hvordan klarer jeg å få bilde på alle mappene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker å sortere musikken mine i mapper etter gruppenavn. HVis jeg velger at mappene skal vises som miniatyrbilder, kommer det frem et bilde på noen av mappene, Hvorfor skjer det? jeg har jo ikke  lagret noe bilde på datamaskinen  :ermm:  Jeg har ikke noe imot at dette skjer da det egntlig er ganske kult, men hvordan klarer jeg å få bilde på alle mappene?

5328383[/snapback]

Det ligger sikkert noen bilder i mappa.

Lenke til kommentar
Jeg bruker å sortere musikken mine i mapper etter gruppenavn. HVis jeg velger at mappene skal vises som miniatyrbilder, kommer det frem et bilde på noen av mappene, Hvorfor skjer det? jeg har jo ikke  lagret noe bilde på datamaskinen  :ermm:  Jeg har ikke noe imot at dette skjer da det egntlig er ganske kult, men hvordan klarer jeg å få bilde på alle mappene?

5328383[/snapback]

Det ligger sikkert noen bilder i mappa.

5328535[/snapback]

Nei, det ligger ingen bilder i mappa..

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...