kris33 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg har lyst til å prøve ut DVORAK istedenfor QWERTY. For å gjøre dette må jeg bytte plass på bokstavene og laste ned nye drivere. Er det mulig å fjerne tastene og sette dem på andre steder med et Logitech Meida Keyboard uten å ødelegge det? Det er iallefall mulig med klassiske keyboard til Windows 95(Keytronic). Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 bare rive de opp og flytte de det Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Takk! Det gikk nesten, men trenger å uorandre litt på oppsettet. F og J kunne nemlig ikke flyttes. Nå har U og F byttet plass og H og J byttet plass. F på tastatfret blir U på skjermen og omvent. J på tastatauret blir H på skjermen og omvent. Jvordan kan jeg uikse dette i oppsettet? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Noen har for mye fritid!! God jul! AKIRA Lenke til kommentar
BKB Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 tjaa, skulle jeg testa ut det der ville jeg kjøpt et billig standard tastatur til 50lapp ellno istedet for å røske og rive i hovedtastaturet Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Slumpet over dette tastaturet UTEN label'er i en annen tråd. 195+frakt er ikke så ille, da slipper du iallfall alt arbeidet med flyttingen av de tastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå