vegvalg Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei! Jeg har nettopp fått min første projektor, og lurer på om det er mulig å vise tv-programmer på den? Det vil jo være kult under fotball-vm til sommeren! Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 De fleste prosjektorer har inngang for tv. se Hvilke tilkoblingsmuligheter den har. Kunne vært lurt å skrive merke/model på prosjektoren også så er det lettere å få et konkret svar Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 De fleste prosjektører krever faktisk ekstern tv-tuner. Ikke mange som har det innebygd. Du kan f.eks. bruke en parabol-tuner, en videospiller eller en egen, dedikert tv-tuner som denne. Lenke til kommentar
vegvalg Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Det er en Sony VPL-ES1. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Den har ikke inngang for "tv-signaler". Du trenger altså en ekstern sak som "tolker" signalene for deg og mater dem opp til prosjektøren med enten en s-video-kabel eller vga hvis den har det. Se innlegget mitt over. Redigert: typo. Endret 23. desember 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 scartkontakt som sender signaler ut fa tven? eller video, eller noe annet. det finner du lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå