Gå til innhold

Priskutt på Tele2 Champion..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt tungvindt, men last ned vyke på mobilen (www.vyke.no), da sender du sms for 20 øre + gprs :)

5328768[/snapback]

 

Virker litt tungvint ja..

 

En annen løsning er å bli Netcom-kunde og velge f.eks. et ganske rimelig abbonement som SmartTalk (0,69 pr. min) og bestille smsMania til 200 kr mnd. Har dette selv, og syntes det er meget behagelig å slippe å tenke så nøye over antallet mld jeg sender. Det pleier å bli mellom 800-1500 stk i mnd og da lønner det seg definitivt..

 

Ellers så har man jo Telenor Djuice NonStop, men dette har ikke så veldig gunstige ringepriser (1,39 og 1,99 pr min) og dyr månedsavgift (299 mnd)!

 

Mobyson og NoExtras.net leverer sms til 0,40 som er det rimeligste alternativet for dem som ønsker forhåndsbetalt abbonement, mens Combitel Inverse er rimeligste fakturabbonement med 0,45 pr. sms.

 

De fleste tar jo ellers 0,59/69 pr. sms og jeg håper det etter hvert vil bli mer konkurranse på dette området slik det allerede er på ringepriser..

Lenke til kommentar
Tele2 skriver i pressemeldingen sin på Tele2.no at priskuttet deres er et direkte svar til "Netcom/Chess". Syntes det blir feil å skrive, da Netcom ikke har kuttet noen priser..eneste sammenhengen mellom Netcom og Chess er som kjent samme eier, TeliaSonera!

5328753[/snapback]

Det er hva man kaller godt (dårlig?) skjult propaganda :).

Lenke til kommentar
For håpe Netcom md SmartTalk setter ned prisene snart også....

5336139[/snapback]

 

Ja, hadde vært strålende om ringeprisen hadde falt til f.eks. 0,59!

5337656[/snapback]

 

Håper det kommer snart, dem sa jo at dem ville senke prisene dem også, tror det stod i artikkel på nettavisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...