xanonymx Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Som du ser på bilde så er der ingen navn under mappene og filene. Men hvis jeg velger at det skal vises som ikoner så kommer navnene frem. Det er kun når det vises som miniatyrbilder og filmstriper navnen forsvinner. Og dette problemet gjelder kun denne mappen. Er det noen som vet hvordan jeg kan få fram navnene? Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg har AKKURAt det samme problemet. Det er kun i mine dokumenter-mappen problemet finnes. Jeg bare byttet visningen til liste isteden. Utrolig irriterende iallfall.. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Hos meg er det en mappe jeg kaller bilder problemet er i. Men er det ingen som vet hva som kan gjøres for å fikes det problemet? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Så problemet ekisterer ikke i andre miniatyrbildemapper? Du kan prøve å vise skjulte filer og slette desktop.ini fila i mappen. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Ja, det problemet er kun i den ene mappen. Men hva er det desktop.ini filen gjør. Har lurt på det lenge. Men har forresten ingen desktop.ini fil i den mappen, har den kun i 341 mapper på maskinen. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 desktop.ini lagrer bare instillingene til mappa. Du kan også teste http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-full.rar . Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 desktop.ini lagrer bare instillingene til mappa. Du kan også teste http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-full.rar . 5328805[/snapback] Hva er det? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Og hvilken av filen er det jeg skal instalere Lenke til kommentar
toretors Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Nei, bare glem det. Hva skjer hvis du flytter bildene til en ny mappe? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Hvis jeg flytter bildene til en ny mappe så kommer navnen frem. Men når jeg skiftet navnet til bilder slik som den gamle mappen hettet (slettet den gamle mappen først). Så forsvant navnene. Det virker som om at den mappen som hetter "bilder" ikke skal vise navnene. For jeg forandret navnet til noe annet og navnen kom tilbake. Meget rart. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Hvis jeg tar på at det skal vises operativfiler så ligger det en fil som hetter "thumbs" i den mappen. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Er det noen som vet hvorfor det navnene forsvinner når mappen hetter bilder? Har en annen mappe som hetter bilder som ligger i en annen mapppe, men der vises navnen på filene som ligger i den. Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Er det INGEN her som kan hjelpe oss med dette problemet? Endret 27. desember 2005 av Sweedish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå