enClave Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei, har nettopp kjøpt meg bærbar. Har kopla den opp til nettverket hjemme her. Men når jeg skal gå innpå den fra en annen maskin kommer det bare opp at jeg må logge på som gjest. Men jeg har ikke aktivert gjest kontoen. Og har heller ikke lagt til noe passord. Og jeg lurte på hvordan jeg får bort dette sånn jeg får brukt den 100% på hjemmenettverket. Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei, har nettopp kjøpt meg bærbar.Har kopla den opp til nettverket hjemme her. Men når jeg skal gå innpå den fra en annen maskin kommer det bare opp at jeg må logge på som gjest. Men jeg har ikke aktivert gjest kontoen. Og har heller ikke lagt til noe passord. Og jeg lurte på hvordan jeg får bort dette sånn jeg får brukt den 100% på hjemmenettverket. 5327744[/snapback] Hei! Har du deaktivert enkel fildeling? Gjøres på Verktøy>Mappealternativer>Vis> Bla nedover i lista til bruk enkel fildeling Fjærn haken å prøv på nytt Er det XP home på begge maskinen? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 For å aktivere gjestkontoen: Datamaskinbehandling > Lokale brukere og grupper > Brukere > Egenskaper gjest > Konto er deaktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå