brucelee.will Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 hei jeg har tenkt å kjøpe nytt skjermkort fordi min gamle "XFX GeForce 6600GT 128MB GDDR3, PCI-Express,Tv-Out, Dual-DVI, Retail" ikke klarer å kjøre noen spillpå full grafik, tenkte at noen kunne gi tips til hva slags kort jeg skulle kjøpe, den skal koste maks 4000kr (til gaming) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg ville vel valgt dette https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=34208 The specifications of the Point of View GeForce 7800 GTX are: Graphics Engine: NVIDIA 7800 GTX GPU Video Memory: 256 MB Core Clock: 430 Mhz Memory Clock: 1200 Mhz Memory Speed: GDDR 3 Memory Bus: 256 bit Interface: PCI Express 16x RAMDAC: Dual 400 Mhz D-Sub: No DVI-I: 2x TV-Out: Yes Video-In: Yes System requirements Pentium 4/III/II/Celeron, AMD K6/Athlon or compatible with a PCI Express 16x slot 64MB of system memory Installation software requires CD-ROM drive DVD playback requires DVD drive Nå er ikke jeg akkurat ekspert men dette kortet burte duge Kan også bruke det i SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå