mandela Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 jeg prøver å boote diverse programmer fra floppy (ms oppstartdiskett, harddisk diagnose osv.), men da får jeg meldingen: boot disk failure, insert system disk eller noe liknende. jeg kjører win xp. har prøvd å disable harddisken og cdrom i biosen slik at det bare skal gå an å boote fra floppy. hva er galt? alle tips mottas med stor takk Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Feil på disketten kanskje? :smile: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 jeg har mange disketter og de fungerer på andre maskiner... vær vennelige og del deres kunnskap, takk Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Defekt floppy-drive kanskje ? Husk å sette floppy som 1. boot-valg i BIOS Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Agger Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Kan jo også prøve å sette: Boot up floppy seek til enabled i bios. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 floppy er selvfølgelig 1. boot, skal prøve å enable boot up floppy seek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå