Switters Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Kan dere sjekke en liten ting for meg så jeg muligens slipper en formatering og reinstallasjon... Jeg har det nevnte settet fra Logitech, og det virker som programvaren til dette (setpoint) krangler litt med Windows Mediaplayer. Alt går helt fint før og under bruk av MP, men så fort jeg lukker programmet, begynner begge CPU-kjernene å jobbe til og fra ca. 15% hvert 3 sekund eller noe. Samtidig blinker timeglasset rundt markøren til. Slik går det som en hjertemåler på sykehuset til jeg starter MP igjen eller til jeg starter maskinen på nytt. I tillegg får jeg en feilmelding om programfeil i wmplayer.exe med beskjed om at minnet ikke kunne være "read" osv. Dette skyldes ikke minnet, har testet brikkene hver for seg i tillegg ti at problemet forsvinner hvis jeg avinstallerer Setpoint. Logitech-support har ikke noe forslag til løsning. Derfor tenkte jeg å høre med dere om det er flere med samme problem, eller om en reinstallasjon er det som må til.... Takker på forhånd jeg.. Lenke til kommentar
GA Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg har ikke opplevd dette problemet, alt fungerer egentlig ganske så perfekt... Regner med at du har nyeste versjon av drivere/programmer? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 jepp, har oppgradert BIOS, chipset, og nyeste setpoint. Saken er den at jeg tror problemet dukket opp etter oppgradering til MP 10. Tror ikke problemet var der før det, men er ikke sikker...Hvis jeg ruller tilbake til MP 9, er problemet der fortsatt, men dette sletter jo ikke noe filer akkurat. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Noen flere som gidder å teste om de har et tilsvarende problem? Lenke til kommentar
larsi Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hei Ja jeg har også samme problemet. Jeg har faktisk vært borti tilsvarende problem med MS Activesync når Pocket Pc er tilkoblet PC. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 hei Larsi, Har du noen løsning på problemet, eller er det bare å skaffe et annet tastatur?? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 hei Larsi, Har du noen løsning på problemet, eller er det bare å skaffe et annet tastatur?? 5327386[/snapback] DiNovo-tastaturet kan vel bruket uten setpoint driverene? Hvis du skaffer deg en enkel Bluetooth-dongle og degraderer medfølgende ladestasjons/bt-enhet til kun å være ladestasjon for musen. På denne måten mister du kanskje de avanserte funksjonene til mediapadden (mail/ie/mp-varsling) - men hovedfunksjonene har du jo fremdeles (Mulig du kan bruke medfølgende ladestasjon sin BT-sak uten setpoint også, det vet jeg ikke) Lenke til kommentar
Switters Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Har forsøkt dette med hell. Avinstallerer jeg Sepoint forsvinner problemet, men det er jo ikke godt nok. Har ikke betalt i dyre dommer for noe som ikke funker. Jeg mister endel knapper både på tastaturet og musa. Spørmålet er om dette løser seg ved en formatering?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå