VegardStr Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) hva er dette for noe styr egentlig har sett det en del ganger liggende i mine innlegg. Endret 23. desember 2005 av vegis Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Det er et av dine innlegg i tråden "Overklokking.no T-skjorter?" som er slettet av en moderator, etter å ha blitt redigert til "***Slettet***." av deg. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Det er eit sletta innlegg. grunnen til at det står from: er at det viser til kva tråd innlegget låg i originalt. Men eg trudde ikkje at ein skulle få desse opp i mine innlegg, då det ikkje er lesbart for vanlige brukarar. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 har ikkje bare fått fra dette emnet, dere kan se listen min eg lagde no, slenger opp bilde. eg kan da ikkje ha slettet mitt innlegg i alle dei postene, eller er det eg som husker feil no? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Alle de aktuelle postene er nok poster som har blitt slettet. Det er nok bare du som får litt uvanlig mange poster slettet. Endret 23. desember 2005 av @kd Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 ja, skjønner ikkje hvorfor, kan dere som er moderatorer si meg hva som står i disse postene? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Tja.. la oss se: "artig tråd, denne må eg få i mine innlegg." "denne skalen vil eg se nermer på (få i mine innlegg)" "anbefaler deg å skifte emnetittel, utrolig dårlig informerende. rapportert hvis du skulle lure på det. kjiipt med dette alstå. kjøper aldri fra usikre forhandlere, kjøper kun fra kjendte som netshop, psdata, komplett osv. Vegard" "OT: det er strengt ulovlig å ha bilde i signaturen." "få i mine innlegg." "yess, dobbelpost." "greit (14 tegns regelen)" "brudd på tre ords regelen. rapportert. hv aer egentlig problemet å lage til 3 ord i emnetittel egentlig?" "slenger meg på denne tråden." Kvalitet, med andre ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hmm, fikk også en slik en nå nettopp. Men har ikke fått noen PM, kunne en moderator vennligst sendt en PM med hvilket innlegg som ble sletta? Kan ikke huske å ha postet noe der som skal ha vært "ulovlig". EDIT: Glemte bildet Endret 2. januar 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 "anbefaler deg å skifte emnetittel, utrolig dårlig informerende. rapportert hvis du skulle lure på det. kjiipt med dette alstå. kjøper aldri fra usikre forhandlere, kjøper kun fra kjendte som netshop, psdata, komplett osv. 5353446[/snapback] du kunne vel ikkje utdype deg mer hvorfor denne meldingen blei slettet? det var verken OT, eller kresjet med andre retningslinjer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hmm, fikk også en slik en nå nettopp. Men har ikke fått noen PM, kunne en moderator vennligst sendt en PM med hvilket innlegg som ble sletta? Kan ikke huske å ha postet noe der som skal ha vært "ulovlig". 5371227[/snapback] Dette var vel alt du "skrev": :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 du kunne vel ikkje utdype deg mer hvorfor denne meldingen blei slettet? det var verken OT, eller kresjet med andre retningslinjer. 5371293[/snapback] Kanskje moderatoren ikke så poenget med å redigere innlegget for å etterlate et +1-på-postcount-svar. Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Dette var vel alt du "skrev": :!: 5371304[/snapback] Ojda, får huske på det til neste gang Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Lurer man på hvorfor noe er slettet kan man ta kontakt med en moderator så får du svar. Og nei, det betyr ikke at man kan lage en ny tråd om slikt, ta kontakt over e-post eller PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg