bjørn roger Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Hei. Vurderer å kjøpe et skjermkort til min HTPC. Bruker nå et onboardkort. Kunne tenkt å oppgradere til et eksternt kort. Hva tro dere blir best kvalitetsmessig av ATI x1300 eller Nvidia 6600? Begge kortene skal ha passiv kjøling og være standardutgaver, altså ikke GT eller pro. Hovedkort er intel 915 cpu intel pentium M 1,86 1 gig ram mvh bjørn r. Endret 23. desember 2005 av bjørn roger Lenke til kommentar
knalle Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hei. Vurderer å kjøpe et skjermkort til min HTPC. Bruker nå et onboardkort. Kunne tenkt å oppgradere til et eksternt kort. Hva tro dere blir best kvalitetsmessig av ATI x1300 eller Nvidia 6600? Begge kortene skal ha passiv kjøling og være standardutgaver, altså ikke GT eller pro. Hovedkort er intel 915 cpu intel pentium M 1,86 1 gig ram mvh bjørn r. 5327012[/snapback] NVidia har bedre tv out etter min mening, men jeg har radeon kort også som jeg er fornøyd med. Vet ikke noe om x1300 og 6600 kortene, men har holdt en knapp på nvidia for bildekvaliteten på tv. k Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Tror jeg ville valgt Nvidia der. Du får nok noe bedre ytelse i spill med det. Det har også helt grei bildekvalitet. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 HTPC? Da trenger du et rimelig kort. Ati tilbyr visstnok best billedkvalitet med sitt 9250, mens nVidia best spillytelse med sitt 6200. Da ingen av disse kortene er egnet til spill så bør du gå for førstnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå