nameless Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hmm tok litt ti før eg skjønte ka du mente....men det var ein ok spøk.....trur nokk den hadde vert beire dersom den blei fortalt med litt innlevelse, i staden for og skrive den. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 HEHE ?? LEGE UT MP3 DA ELR? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Gullkorn i gullkorn ja. Hahaha. Stater i USA bør være allmennlære i dag hos norsk, sunn ungdom. Herrefred. Denne brukeren har virkelig bæsja på leggen. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 var ikke så lett å forstå hva dere mente nei, spesielt når de to første som siterer innlegget siterer feil. så la meg legge ut min versjon: Tråden refererer til en link som beskriver en gal kvinne, Person 1 skriver: "Hvordan visste jeg at hun var fra Amerika før jeg trykka linken?" Person 2 skriver: "Haha fyfaen som du eier deg sjøl. skjønner ikke at det er mulig engang!" og quoter fra artikkelen "Kvinnen som kommer fra New Mexico". Og hinter til at hun ikke var fra Amerika, men fra New Mexico. Noe som selvsagt betyr at kvinnen faktisk er fra Amerika, ettersom New Mexico er en stat i America.. Ikke så ekstremt morsomt, mer forvirrende egentlig. Spesielt når de skriver Amerika i stedet for USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå