Supreme Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 hva er hw.no sin kanal og hvor liggern Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 "Support"-kanalen ligger på efnet (#hardware.no tror jeg). "Chatte"-kanalen ligger på undernet - #hw.no. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Det finnes ingen offisiell hwno kanal som har noe med siden å gjøre. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 00:32, mad_arab skrev:Det finnes ingen offisiell hwno kanal som har noe med siden å gjøre. Jepp, burde ha tatt med det. #hardware.no har jeg ikke vært inne på, men på #hw.no er en god del av de mestpostende på http://www.hw.no. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 IRC kanal heter det. mIRC er et program, en IRC klient. Akkuratt som et program du bruker for å sitte på webben. F.eks. Internet Explorer og Opera. Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Shivac, er bare å gi opp, noen vil aldri lære at det ikke heter Mirc :smile: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hmmz veit det er en irc klient MEN, det heter mirc det man chatter med. Lenke til kommentar
que Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 08:42, Krishell skrev:Hmmz veit det er en irc klient MEN, det heter mirc det man chatter med. Det finnes da en hel drøss andre irc klienter enn mirc. Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg var på en bitchx-kanal her om dagen og chattet med en haug med folk.. Jajajaja *skjerme skallen* Lenke til kommentar
LeD Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 11:50, kokkelimonke skrev:Jeg var på en bitchx-kanal her om dagen og chattet med en haug med folk.. din n00b de ær jo mange flere fålk på mIRC!!!!!!! :smile: Lenke til kommentar
koreagirl Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 11:50, kokkelimonke skrev:Jeg var på en bitchx-kanal her om dagen og chattet med en haug med folk.. Pfft! Det er da ingenting! En gang mirca jeg på en kanal som var oppretta i BitchX! Jeg måtte laste ned no warscript-greier for å få det til skikkelig da.. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 EFNet - #hardware.no Masse greie folk, men den har ikke noe overhodet å gjøre med denne nettsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå