_Daniel_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hey.. Hadde for ca 1 år siden en trance låt: We Are The Robots... Men husker ikke hva DJ heter.. Mener og huske det var noe med DJ Tim/timmy, men fant ikke no... Hvis noen av dere veit hvilken sang jeg snakker om så send beskjed ? =) Thx Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Kraftwerk har en låt som heter dette, men vet ikke om det er denne du mener. Kanskje en remix av denne? edit: Leste nok ikke topic her bra nok, ser ut som du vet godt at Kraftwerk har orginalen og jeg beklager dette. edit2: og etter litt søking fikk jeg frem noe som lignet mer på det du er ute etter... nemlig: DJ Timo - The Robots Endret 23. desember 2005 av SBS Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Kraftwerk har en låt som heter dette, men vet ikke om det er denne du mener. Kanskje en remix av denne? edit: Leste nok ikke topic her bra nok, ser ut som du vet godt at Kraftwerk har orginalen og jeg beklager dette. edit2: og etter litt søking fikk jeg frem noe som lignet mer på det du er ute etter... nemlig: DJ Timo - The Robots 5326814[/snapback] TUUUUUSEN TAKK! DET ER DEN!=D=D=D=D=D= Takker så utrooooolig mye!!!=D Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Og neste gang, Daniel, bruker du stickyen. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Og neste gang, Daniel, bruker du stickyen. 5331270[/snapback] Stickyen? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Kraftwerk har en låt som heter dette, men vet ikke om det er denne du mener. Kanskje en remix av denne? edit: Leste nok ikke topic her bra nok, ser ut som du vet godt at Kraftwerk har orginalen og jeg beklager dette. edit2: og etter litt søking fikk jeg frem noe som lignet mer på det du er ute etter... nemlig: DJ Timo - The Robots 5326814[/snapback] Seriøst!! DJ Timo er driit feit! Er det sånn at han er norsk eller no? Hørte noe om det en gang. Har faktisk masse av han! Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Er det sånn at han er norsk eller no? 5332793[/snapback] Spør han: [email protected] Tviler på det... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Artig å se at du kaller det en Trance-versjon. Kratwerk oppfant jo trancen... Vel, Tangerine Dream var vel også pådriver for denne type musikk. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Seriøst!! DJ Timo er driit feit! Er det sånn at han er norsk eller no? Hørte noe om det en gang. Har faktisk masse av han! 5332793[/snapback] Hehe hører ikke på trance, googlet i 5 min for å finne den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå