P-in-P Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Hepp! Skal bestille litt fra play.com med Visa, men vet ikke hva jeg skal slå inn på "Card number" og "From date"! Card Number: Er det, det nummeret som er klemt "gjennom" Visa kortet? From date: Jeg vet når det går ut, men jeg finner ikke den andre datoen! Hvor sånn ca. står den på Visa kortet? Eller trenger en ikke det nummeret? Endret 23. desember 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 card nummer: 16 sifra koden som står trykt på visa kortet from dato: bare skriv noe Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Er 3 ting som man som oftes må inn med når det gjelder VISA. 1. Card nr. 2. Exp. date. 07/08 feks. (månde og år det er gyldig til) 2. Det er vel den safty koden bak korte like under magne stripen hvor det står en rad med tall. Her skal som oftes de 3 siste brukes. Noen ganger må man inn med de 4 siste siffer på card nr. som en siste kontroll før handel er aktivert. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg brukte hele rekka, men når jeg gikk videre så ble den sensurert for meg og sikkert for andre også forhåpentligvis! Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) jupp 99% av alle butikker gjør det Endret 24. desember 2005 av DjShugaA Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 "From date" brukes ikke på VISA, men på noen andre betalingskort. Du skal ikke fylle ut dette feltet om du bruker VISA. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 spiller ingen rolle om du gjør det Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Eh ? Har prøvd å handle fra play.com tidligere. Har ett etternavn og adresse med æøå i og dette likte ikke det betalings greiene på play.com noe særlig. For å si det mildt ble en masse krøll og til slutt gav jeg faen. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 hmm, jeg har Ø i både fornavn og etternavn, og har ikke hatt noe problem med å handle derfra. Bytta de bare ut med oe, så fuinka det som fjell. Derimot når jeg skulle registrere konas mastercard fra DNBNor, ble demt masse krøll. Det virker det som at ikke går å handle med der, fordi DNBnor tror at play.com er en pokerside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå