Gå til innhold

da har beta testen av lotr- bfme2 begynt!


Anbefalte innlegg

fikk bekreftelsen på min deltakelse den 21, sitter å laster ned beta versjonen nå.

er spent på å teste multiplayeren.

 

 

Welcome to the beta test for The Lord of the Rings™, The Battle for Middle-earth™ II. As a VIP member you will be granted access to FilePlanet's high-speed download servers, exclusive VIP member forums, and the opportunity to test the follow-up to EA's hit strategy game set in J.R.R. Tolkien's beloved novel series, The Lord of the Rings™, The Battle for Middle-earth™ II
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja skulle ønske jeg kunne også delta.

Jeg er glad for at dem nå går igjennom Betatesting noe som jeg tror dem ikke gjore i det første spillet! Vi merket meget godt at spille var veldig ubalansert og EA gjorde ikke stort for å patche det.

 

Liker godt den nye bygge måten! Haten den de brukte i BFME1. Og nå som dem endelig har fått lisens på boka kan dem få et mye mer frihet til å lage et mer underholdene spill! Jeg var veldig skuffet over BFME og veldig skeptisk til dette.. for vi vet EA aldri klarer å lage et helt suksessfullt spill. Men hvis dem klarer å høre på spillerne og lære av sine feil fra BFME tror jeg dem kan få til et bra spill! Jeg bare håper dem ikke rusher det som de gjorde med BFME for å rekke julesalget! Det var den største feilen de gjorde!

Endret av FFX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...