Bluebeans Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Ikke engang på forumet deres skal man kjate og mase om "feilaktige" bans. 5332997[/snapback] Takk gud for det. "Lol jæøi tok hs jenom vegen oxo ble jeg bana noob admin" Lenke til kommentar
Marti Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Ser ut til at jeg har tapt denne diskusjonen lang vei så jeg skal gi meg nå, men jeg står fast på at en advarsel kunne bli gitt i det minste. Forresten jeg klagde ikke i denne posten eller "grein" som noen her kom fram med (klarer dere som kom med det ikke holde en helt saklig diskusjon engang?). Jeg skulle bare se om jeg var en komplett idiot og fortjente en ban. Samma det. Moderator/admin whatever kan stenge den tråden nå før noen andre tullinger får slengt inn idiotiske kommentarer. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 hvilken server spillte du på btw ? CG#? Lenke til kommentar
ArneKristoffer Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Dette er nok noe off-topic, men hva er websidene til cg? Jeg prøvde cg.no, men kom bare inn på noe glassmagasin-tull.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Ser ut til at jeg har tapt denne diskusjonen lang vei så jeg skal gi meg nå, men jeg står fast på at en advarsel kunne bli gitt i det minste. Forresten jeg klagde ikke i denne posten eller "grein" som noen her kom fram med (klarer dere som kom med det ikke holde en helt saklig diskusjon engang?). Jeg skulle bare se om jeg var en komplett idiot og fortjente en ban.Samma det. Moderator/admin whatever kan stenge den tråden nå før noen andre tullinger får slengt inn idiotiske kommentarer. 5334731[/snapback] Herregud, om du ikke takler å få en metafor av såpass mild karakter som "å grine" istedenfor "klage", så tror jeg egentlig at du burde holde deg langt unna Internett. Poenget er som sagt ikke at du ble banna med god grunn (for det ble du ikke) - poenget er at det er fint lite vits i å _klage_ her. Om du faktisk lurte på noe angående utestengingen (for eksempel om du fortjente utestengingen eller ei), synes jeg ikke det kom godt nok fram. Daniel Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Dette er nok noe off-topic, men hva er websidene til cg?Jeg prøvde cg.no, men kom bare inn på noe glassmagasin-tull.... 5335205[/snapback] www.catchgamer.no Lenke til kommentar
Marti Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Ser ut til at jeg har tapt denne diskusjonen lang vei så jeg skal gi meg nå, men jeg står fast på at en advarsel kunne bli gitt i det minste. Forresten jeg klagde ikke i denne posten eller "grein" som noen her kom fram med (klarer dere som kom med det ikke holde en helt saklig diskusjon engang?). Jeg skulle bare se om jeg var en komplett idiot og fortjente en ban.Samma det. Moderator/admin whatever kan stenge den tråden nå før noen andre tullinger får slengt inn idiotiske kommentarer. 5334731[/snapback] Herregud, om du ikke takler å få en metafor av såpass mild karakter som "å grine" istedenfor "klage", så tror jeg egentlig at du burde holde deg langt unna Internett. Poenget er som sagt ikke at du ble banna med god grunn (for det ble du ikke) - poenget er at det er fint lite vits i å _klage_ her. Om du faktisk lurte på noe angående utestengingen (for eksempel om du fortjente utestengingen eller ei), synes jeg ikke det kom godt nok fram. Daniel 5335356[/snapback] Jeg gidder ikke fortsette og skal iallefall ikke oppføre meg like mye som en unge som du gjør. Ja det var kanskje litt dårlig opplyst, og det tar jeg på meg. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Ett spørsmål; hvorfor skulle vi bry oss? Tråd stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg