weliiiss3245 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Jeg har netopp formatert og er nøtt til å overføre sangene mine fra ipoden til pcen. Jeg har prøvd ipodtopc men det programmet sugde fordi det la til et tall bak alle sangene og jeg har prøvd ipod agent, men det bare klikket, tror ikke det støtter ipod 5g. Noen som vet opp et bra program. som kan overføre musikk og eventuelt filmer fra ipoden til pcen? Eventuelt et program som erstatter itunes, men det må støtte å overføre filmer fra pcen til ipoden. Endret 23. desember 2005 av kristoffer88 Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Det jeg har pleid å gjøre er følgende (med 4G, funker sikkert med 5G også): * Fyr opp Min Datamaskin * Verktøy -> Mappealternativer -> Vis -> Huk av for "Vis skjulte filer og mapper" * Åpne opp iPoden din i Min Datamaskin * iPod_Control -> Music * Kopier alle mappene der (Fxx) til et valgfritt sted på maskinen din * Sørg for at mappene ikke er skjulte (filene inni de også) * Klikk og dra inn i iTunes Tatam? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Du kan prøve det samme som her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=513296 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå