TB9 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 jeg har hatt en Zalman CNPS7000B-Cu kjøler montert et halvt år nå men jeg synes denne bråker litt mye. kan dette stemme? jeg finner ingen andre som er enige med meg. alle sier bare lydløs lydløs. kjører den på 5 volt men likevel, støy. denne støyen er det luftbåren eller vibrasjonsstøy? merker utrolig forskjell når jeg stopper den. er mulig den lager bråk sammen med harddiskene, men strikkoppheng kommer i løpet av jula Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Den skall normalt sett være lydløs. Kan hende det er ett defekt lager, det har jeg hørt skjedde med storebroren 7700CU. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Min funker ihvertfall som den skal, altså relativt lydløst. Beste kjøler eg noengang har benyttet Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Min Zalman har gått jevnt og trutt i 1,5 år nå og merker ingen tegn til vibrasjoner eller lignende. Du må ha mottatt ett dårlig eksemplar. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Tror jeg og. Du har nokk mottatt et dårlig eksemplar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå