razer Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Fikk akkurat bilen på veien igjen etter et mindre sammenstøt med en annen bil. Radiatoren fikk noen riper, men såg ut til å klare seg bra.. Fikk ordnet den opp og var ute på veien igjen idag, første tur gikk uten problemer (30min), men når jeg skulle ut å kjøre nå istad, merket jeg først at jeg ikke fikk noe som helst varme inne i bilen, kun kaldluft, og etter ca. 15 min ser jeg temperaturnåla på motoren begynner å stige, etter en liten stund til ryker det kvitrøyk fra motoren. Radiatoren kjentes kald ut. Kan dette skyldes at det ikke er noe væske i systemet? Får dessverre ikke sjekket dette nå ikveld da panseret ikke vil opp helt velvillig... Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Høres ut som noe i kjølesystemet lekker? Sjekk slanger, kommer det hvit røyk som lukter blanding av måke og svett pung, så er det kjølevæske som koker og koser seg på motorblokka. Endret 22. desember 2005 av frakk2000 Lenke til kommentar
razer Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 En blanding av måke og svett pung vet jeg ikke om det lukter, men godt er det ikke! Får gå over og sjekke alt av slanger og radiatoren imorgen! Takk for svar. Lenke til kommentar
warlord Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tror du bør sjekke kjøleveskenivået på bilen din steffen. Kommer røyken fra motorrommet eller ut potta? hvis den kommer far motorrommet er det lekasje og vesken renner ned på motoren, er det ut potta har du intern lekasje i selve motorblokka. Synd at du kræsja, og det samme skjedde jo me martinus ikke lenge etterpå Lenke til kommentar
razer Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Hehe, kjøpt radiatortette-ettellerannja å litt kjøleveske idag. Fungert fint det! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 du bør se om motor oljen er kvit(milksjake), sjekke radiator vann nivå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå