Gå til innhold

Korrupte filer i winrar?

just

Anbefalte innlegg

Har lastet ned en del store filer som er pakket som winrar filer. Når jeg skal pakke de ut, få jeg melding om at noen av filene i arkivet er korrupte. Dette skjer innimellom, men ikke med alle akrivene jeg laster ned. Prøvde å forske litt på dette og brant cd med filene på min hd og tok med på jobben og prøvde der. Der ble de pakket ut uten problemer. Hjemme har jeg winrar 3.0 og på jobb 2.9. Installerte da 2.9 hjemme i godt håp om at jeg hadde løst problemet, men den gang ei. Samme feil enda. Noen som har opplevd det samme eller som har noen gode tips om hva jeg kan prøve for å rette dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det jo denv ersjonen jeg har hjemme hvor det ikke fungerer. Derfor jeg syntes det var ganske så rart at det funket på jobben der jeg har versjon 2.9. Og at det ikke fungerte med hjemme med versjon 2.9...Ingen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Er ganske så irriterende ja...har pakket ut filen på jobb nå og laster den opp hjemme..men..litt bortkasting av båndbredde lissom:) 2 Gb tar litt tid å overføre når man først må laste ned 1,2 GB, så pakke ut på jobben, så overføre det hjem igjen, hehe. Men, det MÅ da være noen som veit noe om dette..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...