just Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Har lastet ned en del store filer som er pakket som winrar filer. Når jeg skal pakke de ut, få jeg melding om at noen av filene i arkivet er korrupte. Dette skjer innimellom, men ikke med alle akrivene jeg laster ned. Prøvde å forske litt på dette og brant cd med filene på min hd og tok med på jobben og prøvde der. Der ble de pakket ut uten problemer. Hjemme har jeg winrar 3.0 og på jobb 2.9. Installerte da 2.9 hjemme i godt håp om at jeg hadde løst problemet, men den gang ei. Samme feil enda. Noen som har opplevd det samme eller som har noen gode tips om hva jeg kan prøve for å rette dette? Lenke til kommentar
pine Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Ofte løst med nyeste utgaven av winrar. Lenke til kommentar
just Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Nå er det jo denv ersjonen jeg har hjemme hvor det ikke fungerer. Derfor jeg syntes det var ganske så rart at det funket på jobben der jeg har versjon 2.9. Og at det ikke fungerte med hjemme med versjon 2.9...Ingen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Dette har jeg opplevd flere ganger :sad: Har ikke funnet noen løsning enda da ? Men det er irriterende, har lasta ned endel store filer og slettet de da jeg trodde filene var defekte. noe de da ikke har vært :sad: Lenke til kommentar
just Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Er ganske så irriterende ja...har pakket ut filen på jobb nå og laster den opp hjemme..men..litt bortkasting av båndbredde lissom:) 2 Gb tar litt tid å overføre når man først må laste ned 1,2 GB, så pakke ut på jobben, så overføre det hjem igjen, hehe. Men, det MÅ da være noen som veit noe om dette..? Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Er det .rar eller .ace ... ace har jeg problemer med i Winrar. Lenke til kommentar
just Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Det er rar filer dom xxx.rar, xxx.r01 osv pluss xxx.001, xxx.002 osv Lenke til kommentar
just Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Funnet ut at hvis jeg bruker kommando basert unrar og velger å beholde skadede filer så funker dette bra..Får en CRC feil, men filene i arkivet fungerer toppers! Sikkert kjekt for andre å få vite også. Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Lag .par filer. Program for å lage .par filer kan bla. lastes ned herfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå