Måhadetbaremåhadet Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Skal kjøpe skjerm til spilling/multimedia og står mellom 2 alternativer. Samsung Syncmaster 930BF er jo fra en god/kjent produsent men denne må bestilles over nett, slik at pris med porto blir ca 3400-3500,- + tiden det tar... Det andre alternativet kan jeg hente på dagen i butikken for 3500,- og ser på papiret ut som en god skjerm med gode omtaler (Viewsonic VX924) Ved mindre noen mener den siste er LAAAAAAAAAAngt dårligere enn samsung-skjermen går jeg for denne. Hva sier dere? Begge har fått gode omtaler, men Samsung har jo denne pixel-feil garantien. Men jeg gidder ikke sitte med tommelen i ****** og vente på posten. Skal kjøpe maskin i samme butikk som Viewsonic skjermen. Vil så gjerne gå rett hjem og nyte Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) var for noen dager siden i akkurat samme situvasjon, lagde til og med en prik lik tråd valget ble viewsonic vx924! bestilte den på netshop og det ble 3600 inkludert porto, har ikke fått skjermen enda(får den mest sansynelig i morra, eller på juleaften) grunnen til at jeg valgte viewsonic skjermen var pga noen tester som overbeviste meg veldig, har også hørt at fargene på viewsonic er litt bedre en på samsungen, men dette er bare "rykter" så har enda ikke sett det dokumentert! så lykke til i valget ditt som sagt jeg valge viewsonic vx924 Edit: link til den tråden jeg lagde: HER! Endret 23. desember 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Måhadetbaremåhadet Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Tror nok jeg heller i samme retning som du gjorde. Men kjøpet blir uannsett ikke før tidlig januar, så du kan jo poste intrykket du har når du har prøvd den litt. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 har netopp hentet skjermen og er sinsykt fornøyd, dette er min første lcd skjerm så ble VELDIG overasket! farger og kontrast er topp! har ikke rukket å sjekke spill osv enda, men gleder meg til det bak skjermen er det "holdere" til ledninger osv, som også er veldig kjekt! og når det gjelder høyde osv så er den "perfekt"! for meg i hvertfall! eneste jeg syns er kjipt:P er at det er vanskelig å finne de"perfekte" innstilingene på farger, gamma, kontrast osv.. hehe Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Grattis. Veldig fornøyd med min vertfall. Jeg har Samsung 930BF. Kjører du VGA eller DVI ? Fikk du med begge kablene ? Det fikk ihvertfall jeg, DVI og VGA. Bruker DVI selfølgelig da. Lenke til kommentar
Måhadetbaremåhadet Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) DVI er det beste alternativet ikke sant? Digitalt? Han kjøpte ikke 930BF men Viewsonic'en btw Og gratulerer med ny skjerm, ser ut til at julenissen må ekstra tidlig ut siden det finnes så mange snille barn i år. Fikk du med nødvendige kkabler(DVI,RGB...?) God Jul Endret 23. desember 2005 av Måhadetbaremåhadet Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Julenissen var tidlig ute ja, vært snill i år! jeg bruker dvi ja(digitalt), og det fulgte med DVI og VGA kabel strømmkabel samt driver cd og manual + siden jeg kjøpte fra netshop fikk jeg også med en lion kingsize(sjokkolade) netopp testa skjermen i noen spill(gta san og cs 1,6) og etterslep er som sagt en "ikke sak" har heller ikke oppdaget noen "døde pixler" med andre ord jeg er kjempe fornøyd! Endret 23. desember 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå