Gå til innhold

Samsung eller Viewsonic beste alternativ?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe skjerm til spilling/multimedia og står mellom 2 alternativer.

Samsung Syncmaster 930BF er jo fra en god/kjent produsent men denne må bestilles over nett, slik at pris med porto blir ca 3400-3500,- + tiden det tar...

Det andre alternativet kan jeg hente på dagen i butikken for 3500,- og ser på papiret ut som en god skjerm med gode omtaler (Viewsonic VX924)

Ved mindre noen mener den siste er LAAAAAAAAAAngt dårligere enn samsung-skjermen går jeg for denne. Hva sier dere? Begge har fått gode omtaler, men Samsung har jo denne pixel-feil garantien. Men jeg gidder ikke sitte med tommelen i ****** og vente på posten. Skal kjøpe maskin i samme butikk som Viewsonic skjermen. Vil så gjerne gå rett hjem og nyte :dribble::love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var for noen dager siden i akkurat samme situvasjon, lagde til og med en prik lik tråd :yes: valget ble viewsonic vx924! bestilte den på netshop og det ble 3600 inkludert porto, har ikke fått skjermen enda(får den mest sansynelig i morra, eller på juleaften) ;)

grunnen til at jeg valgte viewsonic skjermen var pga noen tester som overbeviste meg veldig, har også hørt at fargene på viewsonic er litt bedre en på samsungen, men dette er bare "rykter" så har enda ikke sett det dokumentert!

så lykke til i valget ditt ;) som sagt jeg valge viewsonic vx924 ;)

Edit: link til den tråden jeg lagde: HER!

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

har netopp hentet skjermen :dribble: og er sinsykt fornøyd, dette er min første lcd skjerm så ble VELDIG overasket! farger og kontrast er topp! har ikke rukket å sjekke spill osv enda, men gleder meg til det ;)

bak skjermen er det "holdere" til ledninger osv, som også er veldig kjekt! og når det gjelder høyde osv så er den "perfekt"! for meg i hvertfall!

eneste jeg syns er kjipt:P :p er at det er vanskelig å finne de"perfekte" innstilingene på farger, gamma, kontrast osv.. hehe

Lenke til kommentar

Julenissen var tidlig ute ja, vært snill i år!

jeg bruker dvi ja(digitalt), og det fulgte med DVI og VGA kabel strømmkabel samt driver cd og manual + siden jeg kjøpte fra netshop fikk jeg også med en lion kingsize(sjokkolade) ;)

netopp testa skjermen i noen spill(gta san og cs 1,6) og etterslep er som sagt en "ikke sak" ;)

har heller ikke oppdaget noen "døde pixler" ;) med andre ord jeg er kjempe fornøyd! :love:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...