haakie Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei. Jeg lurte på hvordan man kan lagre endringene i clockgen, nå jeg starter maskinen på nytt er det den gamle klokken. Håper på svar. MvH Haakie Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Da må du bruke BIOS til å overklokke. Går an å gjøre så clockgen setter en gitt klokkehastighet hver gang du starter windows. Da setter du 'clockgen.exe -file=fil.txt' i oppstart, og legger de parameterene du vil ha i fil.txt. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Da må du bruke BIOS til å overklokke. Går an å gjøre så clockgen setter en gitt klokkehastighet hver gang du starter windows. Da setter du 'clockgen.exe -file=fil.txt' i oppstart, og legger de parameterene du vil ha i fil.txt. 5326261[/snapback] Ble desverre ikke så mye klokere av det, må man bare lage det dokumentet eller må man lagre det en annen plass? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Du må lage den filen ja. Står hvordan den skal se ut på sidene til cpuid. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Hvor skal jeg lagre den? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 I samme mappe som clockgen ligger, så slipper du å skrive hele path. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Takk for raskt svar! Men bare et vanlig tekstdokument? La ved det jeg har laget: Ny_Tekstdokument.txt Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Japp, det skal holde. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 det funket ikke. Hvet ikke hva som er galt. Legger ved et screenshot av hvordan det er: Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Uhm, har du laget en snarvei som peker til 'clockgen.exe -file=fil.txt'? Bytt ut 'clockgen.exe' med hva enn den fila heter. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Nå ser ikke jeg så veldig godt det skjermbildet ditt, og det er en stund siden jeg gjorde akkurat det, men jeg husker at jeg hadde problemer med "signaturen" (det i [] øverst i filen), som det står om på Clockgen-sidene. Den som står som eksempel der, kan man ikke bruke, men desverre husker jeg ikke hva jeg skrev for at det skulle funke. Det er noe med versjonen av programmet, men noe annet husker jeg ikke, desverre :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå