DuckDuckGoose Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Har noen alle episodene av Åpen Post, jeg vil gjerne kjøpe kopier av videoene! Vær så snill..... Noen? Vet noen om Åpen Post kommer på dvd? Kan vi lage en kampanje om Åpen Post på dvd? Noen..... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 n00b, det er ikke lov å spørre etter sånt her... DU kommer sikkert til å bli banna... Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 09:27, Killer_DT skrev:n00b, det er ikke lov å spørre etter sånt her... DU kommer sikkert til å bli banna... Tullball. I følge lov om opphavsrett § 12 er det lov å lage kopier av slike åndsverk for privat bruk, så lenge det ikke skjer i ervervmessig øyemed. Se http://www.lovdata.no . Begge disse vilkårene er oppfylt hvis han skal se dem hjemme i sin egen stue, uten å få betalt på noen måte. En annen sak er selve kopieringen. Den er altså ikke lov å foreta for å tjene penger på den. Man har kun lov til å få dekket utgiftene til CDer. Som konklusjon: Ja, det kan være lovlig. Men jeg tror at ingen gidder å gjøre brenne ørten CDer gratis for deg Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg er ikke imot piratkopiering, hadde det vært opp til meg hadde alt vært lov her på forumet, men et er en del særdeles "satanistiske" mennesker som kaller seg moderatorer kontrollerer dette foumet. No offense.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå