ka1ser Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Dire Straits er bare sinnykt genialt! Må bare få si det Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Dire straits! On every street er en veldig fin sang. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vil påstå at så og si alle sangene dems er konge. Dog, jeg nevner i fleng: Money for Nothing Brothers in Arms Sultans of Swing Romeo and Juliet Ingen spesiell rekkefølge. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) I uprioritert rekkefølge: [*]Telegraph road - Nesten 15 minutter med råskap! For live-utgaven uten sang (5 minutter): [*]Heavy Fuel [*]Walk of Life [*]Money for Nothing [*]Brothers in Arms [*]Love over Gold [*]Hill Farmers Blues (MK) [*]What it is (MK) [*]Sailing to Philadelphia (MK) [*]Speedway At Nazareth (MK) - Inneholder i mine øyne en av de beste gitarsoloene noen sinne! [*]Boom Like That (MK) [*]Camerado (MK) [*]Silvertown Blues (MK) [*]All the Roadrunning (MK+Emmylou Harris) EDIT: Som han under sier, On Every Street! Er også en god del stilige instrumentals fra Wag the Dog. F.eks "Working on It". Endret 25. januar 2009 av ze5400 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 My Parties, On Every Street og Communiqué - i tillegg til alle de som tidligere har blitt nevnt. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 *Your latest trick - live, den som er på sultans of swing. Skjønner ikke at de faktisk slutta midt i soloen på den, jeg kunne hørt på den soloen i minst seksten minutt til. *Brothers in arms - Sykt digg sang *Money for nothing - klassiker *Lady writer - digger musikken. osv. Liker best samlealbumet Sultans of swing. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Money for nothing er nok hva jeg forbinder mest med dire straits. Gauler og synger den dukker opp på radion Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dire Straits - Your Latest Trick, personlig favoritt Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hele Brothers In Arms disken . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå