Ksungam Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har hørt "What it is" og "Money for nothing". Noen som kan anbefale noen andre gode sangen av dem? Liker å avveksle fra all trancen med noe helt annet innimellom, og synes Dire Straits virker bra. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hva med Sultans of swing, Lady Writer og Brothers in arms? Bra låter. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Telegraph Road, Down To The Waterline, Walk Of Life, Heavy Fuel, Calling Elvis og Twisting By The Pool. Endret 13. januar 2006 av Vågebu Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 So for away og Romeo and Juliet Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Money for Nothing, Walk of Life, Sultans of Swing osv osv. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) What It Is er ikke av Dire Straits men av Mark Knopfler da. Money For Nothing, Sultans Of Swing, Walk Of Life, Tunnel Of Love og Lady Writer. Edit: Skrivefeil Endret 23. desember 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ride Across The River, og, som nevnt allerede, Brothers In Arms. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Sultains Of Swing, Fade To Black og Brothers In Arms er grom sanger da Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Det er vel ikke Dire Straits som har Fade to black? Metallica, kanskje? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 De har en sang som heter Fade To Black, er ikke den samme sangen. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 De har en sang som heter Fade To Black, er ikke den samme sangen. 5328476[/snapback] Åja. Den har aldri jeg hørt om. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Strengt tatt...å nevne de gode låtene til dIRE sTRAITS synes jeg er tungvint... Anbefaler deg å sjekke ut hvilke album de har...og du finner knallåter på alle... Noen er større enn andre, men det skulle vel bare mangle... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Strengt tatt...å nevne de gode låtene til dIRE sTRAITS synes jeg er tungvint... Anbefaler deg å sjekke ut hvilke album de har...og du finner knallåter på alle... Noen er større enn andre, men det skulle vel bare mangle... 5407461[/snapback] ' kunne ikke sagt meg mer enig, alle sangene som har blitt nevnt over er gode sanger, og også de mest kjente, men Dire Straits har så mye mer enn det. Du får sjekke ut albumene deres, og du finner garantert en haug med godlåter på hvert album. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Romeo and Juliet - Dire Straits ft Eric Clapton - Live Wembley Stadion Lenke til kommentar
Bach Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Eneste bra låta med Dire Straits jeg vet om er "Pictures of matchstick men". Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Eneste bra låta med Dire Straits jeg vet om er "Pictures of matchstick men". 5408344[/snapback] Som er en låt av Status Quo, Ikke Dire Straits. T'Weed Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Okei, KJØP det nyeste albumet deres. Best of Dire Straits & Mark Knopfler - Private Investigations. For all del kjøp deobbel CD'en! Herlig musikk. Personlig ser jeg ingen forskjell på Mark Knopfler og Dire Straits, joda sounden i Dire Straits er hakket bedre. Ellers er det mye av det samme. Mine favorittlåter rangert: 1:Brothers in Arms(Beste sangen ever!) 2:Sultans of Swing(Spesielt live versjonen på Alchemy) 3:What it Is(MK) 4:Money For Nothing(Tar seg svært opp) 5:Sailing to Philadelphia(MK) 6:Walk of Life(Danseschläger ftw) 7:Going Home(Instrumental/filmmusikk) 8:Why Aye Man(MK) 9:Twisting By The Pools(også ganske rask å herlig) 10:Telegraph Road(Så chill, herlig oppbygging) Så å si alle disse sangene er på Samlealbumet, pluss mange fler gode sanger. Mark Knopfler har også laget god filmmusikk! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Favorittene mine er: 1. Money for Nothing 2. Sultans of Swing 3. Brothers in Arms Kanskje døm som er døm mest kjente, men jeg liker døm best, så da er det jo greit Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Telegraph road. Min egen favoritt, blir aldri lei av den. Tunnel of love. Romeo & Juliet. Lady writer. Sterkt undervurdert sang. Single handed sailor. Som over. Sjekk også ut de mindre kjente låtene If I had you, Twisting by the pool og Two young lovers. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Strengt tatt...å nevne de gode låtene til dIRE sTRAITS synes jeg er tungvint... Anbefaler deg å sjekke ut hvilke album de har...og du finner knallåter på alle... Noen er større enn andre, men det skulle vel bare mangle... 5407461[/snapback] Liker godt albumene Communiqué, Dire Straits og Money For Nothing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå