en mann Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hvis det er mulig: Kan ikke [ qouten ] være med Code: liten skrift? Har sett det i andre forum, og la oss være ærlige, det ville gjort Hw sin regel om Unødvendig qouting unødvendig. :wink: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Men den lille skriften er så liten! Vanskelig å lese.....må anstrenge øynene, og enhver form for anstrengelse er...tungt :smile: Har selv ikke noen problemer med quoting. Syns det er oversiktlig og greitt, særlig om man poster lengre poster der en kommenterer utsagn. Å quote når en svarer på posten som ligger rett før er likevel unødvendig. Dette er min mening :smile: Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Evt. slik: Liten skrift Dette gjer ein ved hjelp av HTML-taggen <small> og </small>. :smile: Amund leser dette med jevne mellomrom, så me håpar at han plukkar det opp? mvh., Vegard, moderator [ endret av kilogram den 2002-09-05 22:49 ] Lenke til kommentar
en mann Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Konge! er sikkert ikke "bare" meg da... tipper noen synes qoutingen til LeD er plagsom... [ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-09-05 22:56 ] Lenke til kommentar
Photons Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Utseendet på forumet begynner å bli litt vel utdatert! Hva med å oppgradere til vBulletin admins? _________________ - mOdEtWo - [ Denne Melding var redigert av: mOdEtWo på 2002-09-05 23:02 ] Lenke til kommentar
en mann Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Det nye designet til phpgroup er drit stilig! Lenke til kommentar
LeD Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 22:56, en mann skrev:er sikkert ikke "bare" meg da... tipper noen synes qoutingen til LeD er plagsom... Jeg ønsker deg lykke til i ditt korstog mot quoting og annen ondskap. Hvis andre skulle finne min quoting, eller oppførsel forøvrig, plagsom tar jeg gjerne imot tilbakemeldinger. LeD Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 00:05, LeD skrev:Jeg ønsker deg lykke til i ditt korstog mot quoting og annen ondskap. Hvis andre skulle finne min quoting, eller oppførsel forøvrig, plagsom tar jeg gjerne imot tilbakemeldinger.LeD Synes det er bra, jeg, LightEmittingDiode. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: mOdEtWo skrev (2002-09-05 23:01):Utseendet på forumet begynner å bli litt vel utdatert!Hva med å oppgradere til vBulletin admins? Ja...Jeg syns vi godt kan oppdater til vBulletin...MYE MYE bedre en PHP. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: B|Real skrev (2002-09-06 02:03):Ja...Jeg syns vi godt kan oppdater til vBulletin...MYE MYE bedre en PHP. Et spørsmål blir da hvorvidt vBulletin er kompatibelt med databasen som ligger i bunnen her... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 00:05, LeD skrev:Hvis andre skulle finne min quoting, eller oppførsel forøvrig, plagsom tar jeg gjerne imot tilbakemeldinger.LeD Jeg synes quotingen din er veldig god. Den gjør svaret oversiktlig og lettlest. Men den er ett sant mareritt å besvare - blir quoting på quotingen liksom :smile: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Oki da. Jeg tar det tilbake. Jeg har ikke noe imot qoutingen din. Men de siste svarene dine har vært ekstreme... :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 07:52, Dan Hansen skrev:Men den er ett sant mareritt å besvare - blir quoting på quotingen liksom :smile: Ikke noe problem. Man siterer bare det som er interessant/relevant for svaret man skriver. Slik jeg gjør nå. :wink: Lenke til kommentar
tmx Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Ja...Jeg syns vi godt kan oppdater til vBulletin...MYE MYE bedre en PHP. ehm, hva mener du her? vBulletin er også basert på PHP Lenke til kommentar
LeD Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 09:27, en mann skrev:Men de siste svarene dine har vært ekstreme... Da får du ta det opp med meg, og ikke komme med idiotiske beskyldninger. Er du uenig i noe jeg skriver, er du velkommen til å delta debatten. Quote: Den 2002-09-06 07:52, Dan Hansen skrev:Men den er ett sant mareritt å besvare - blir quoting på quotingen liksom :smile: Det første jeg gjør når jeg skal svare på et innlegg er å fjerne all quoting i quotingen. Når jeg sender mail eller innlegg til forum som er bygget opp på en annen måte, gjør jeg ikke alltid det heller. Men jeg innser jo at quoting kan være et større problem i et forum som dette, hvor alle innleggene kommer etter hverandre, og ikke i f.eks. en trestruktur. LeD Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Unødvendig quoting er veldig irritrende. Men det blir nok ikke gjort noen forandringer på dette forumet før en evnt oppgradering til phpBB2 eller noe tilsvarende. Dette er pga Amund har VELDIG mye å gjøre. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-09-06 00:10): Quote: Den 2002-09-06 00:05, LeD skrev: Jeg ønsker deg lykke til i ditt korstog mot quoting og annen ondskap. Hvis andre skulle finne min quoting, eller oppførsel forøvrig, plagsom tar jeg gjerne imot tilbakemeldinger. LeD Synes det er bra, jeg, LightEmittingDiode. Det syns eg og. Så eg forstår ikke hva som er problemet her, Noen som kan forklare hva som er galt med quoting til LED. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 09:56, tmx skrev:ehm, hva mener du her?vBulletin er også basert på PHP han mente at vBulletin er mye bedre enn phpBB. IMO så har han også helt rett. En ting er hvertfall sikker, per dags dato er forumet rent teknisk elendig! og det er utrolig treigt til tider. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 10:53, SirHartge skrev:Unødvendig quoting er veldig irritrende. Enig. Kanskje en guide hadde vært på sin plass? Evt sjekke Usenet-guider for sitering, det går på mye av det samme (rent bortsett fra at du må endre koder her på forumet). F.eks: http://www.bersvendsen.com/usenet/quoting.html Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: LarsC skrev (2002-09-07 11:58):Enig. Kanskje en guide hadde vært på sin plass?Evt sjekke Usenet-guider for sitering, det går på mye av det samme (rent bortsett fra at du må endre koder her på forumet). Det står kort om quoting i den nye nettikette-guiden. mvh., Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå