The Norwegian Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Tyskerne mener det er viktigere med juletre enn familien. Les artikkel Hva er det viktigste for deg i julen? Hva klarer du deg ikke uten? EDIT: nå er den riktig! Endret 22. desember 2005 av Acolyt3 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Her i huset ble vi enige om null juletre til neste år. Mamma blir aldri fornøyd... fikk foresten ikke lest artikkelen Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Mamma blir aldri fornøyd her heller. Derav har vi ca null julepynt og det som er av julepynt er så diskre at det kunne hengt der hele året. Men juletre det har vi.. Savner bare litt rødfarge i heimen eg. Rød er lissom fargen som minner meg om jul. Uansett ville jeg klart satt familiejul foran juletre. I julen vil jeg ha alle mine nærmeste hos meg Litt trist og sårende at enkelte familiemedlemmer melder seg ut da.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg føler meg rett og slett utrolig dum når jeg pynter juletreet. Det gir liksom ingen mening:-/ Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg føler meg rett og slett utrolig dum når jeg pynter juletreet. Det gir liksom ingen mening:-/ 5326223[/snapback] men det er jo så koslig?! Finne fram pynt fra da man var liten og henge det opp sammen med folk du er glad i..det er forberedelsen til selve julaften Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg føler meg rett og slett utrolig dum når jeg pynter juletreet. Det gir liksom ingen mening:-/ 5326223[/snapback] men det er jo så koslig?! Finne fram pynt fra da man var liten og henge det opp sammen med folk du er glad i..det er forberedelsen til selve julaften 5326252[/snapback] så sant så sant! ingen jul uten juletre! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Har ikke juletre, og kunne ikke brydd meg mindre om familien. Perfekt jul for meg hadde vært med vennene mine, ikke familien. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Juletre og jul med familien er konge (sikkert kjipt hvis familien suger men men...). Maten på julaften er den store høydaren og gavene er bonusen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Har ikke juletre, og kunne ikke brydd meg mindre om familien. Perfekt jul for meg hadde vært med vennene mine, ikke familien. 5326790[/snapback] Idz idz idz Grandiosa, Romero og D&D. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Har ikke juletre, og kunne ikke brydd meg mindre om familien. Perfekt jul for meg hadde vært med vennene mine, ikke familien. 5326790[/snapback] Bare vent til du stifter din egen familie. Jeg ble dratt rundt i 2 timer snakket med 6 forskjellige juletreselgere, før kjerringa ble fornøyd med treet. Synes det er koslig å pynte jule treet med min sønn. Litt eggelikør å juleøl å en liten sigar for å få en fin julelukt i huset. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Har ikke juletre, og kunne ikke brydd meg mindre om familien. Perfekt jul for meg hadde vært med vennene mine, ikke familien. 5326790[/snapback] Idz idz idz Grandiosa, Romero og D&D. 5326887[/snapback] Ahhh.. gleder meg til jeg flytter hjemmefra ass! da blir det Grændis på juleaften :!: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Det viktigste i julen er at man kan ha kvalitets tid med familien. Jeg trenger ikke noe juletre som står i stua. Masse støvsuging etter jul også, bare stress. Men julegavene derimot. Julematen. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Juletre bryr jeg meg ikke veldig mye om, men det er jo litt koselig når det lukter juletre i huset da. Dette er første jul uten familien, så det blir veldig uvant. Skal være hos noen venner istedet. (Må gjøre en jobb i jula, så det blir for mye stress å reise hjem, familien bor 50 mil unna). Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Har ikke juletre, og kunne ikke brydd meg mindre om familien. Perfekt jul for meg hadde vært med vennene mine, ikke familien. 5326790[/snapback] Bare vent til du stifter din egen familie. Jeg ble dratt rundt i 2 timer snakket med 6 forskjellige juletreselgere, før kjerringa ble fornøyd med treet. Synes det er koslig å pynte jule treet med min sønn. Litt eggelikør å juleøl å en liten sigar for å få en fin julelukt i huset. 5326906[/snapback] Gleder meg til å ta med tassen å pynte treet Han syns det er stas, særlig stjerna.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Vi har ikke juletre i år, men det er bare fordi mamma ikke fant et som var perfekt nok. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Vi har ikke juletre i år, men det er bare fordi mamma ikke fant et som var perfekt nok. 5327132[/snapback] Det er enda god tid. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ordet mamma og "ikke godt nok" er visst et gjennomgående tema her i tråden..... ...har ikke mannen i huset noe å si?? he he... AKIRA Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ordet mamma og "ikke godt nok" er visst et gjennomgående tema her i tråden..... ...har ikke mannen i huset noe å si?? he he... AKIRA 5327362[/snapback] Vi har heldigvis aldri hatt en mann i huset som har hatt noe å si. Ja til undertrykkelse av muslimske menn i hjemmet. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Familien er viktigst! Før brydde jeg meg om juletreet, pynt og alt det dilldallet, men etter hvert skjønte jeg at jula går ut på er å være sammen med familien. Endret 23. desember 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå