LtdEdFred Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg skal ha en F skjært ut i kabinettet med en R opplyst med LED(s). Jeg skal altså ha en katode (mulig Lazer LED) og en eller to LED's Hvilke farger ville dere valgt. Jeg er nesten absolutt bestemt på at jeg skal ha to farger. Bare ikke hvilke. Takker for alle forslag Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg synes rødt og blått er dritkult i lag. jeg har det i mobilen min (rødt i taster, blått i display), og i kabinettet mitt - http://home.no.net/geezuzz/pc/kabinett.htm (PS! mye kulere i virkeligheten) Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 hva med å være litt anderledes og ta gult og grønt...? eller finne selvlysende lakk som ikke leder strøm, spraye enkelte komponenter og sette inn blacklight? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Rosa og lyseblått? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 03:15, Dan Hansen skrev:Rosa og lyseblått? Nåde! Hvordan er fargen på kabinettet ellers? I et litt mørkt rom med svart kabinett kunne fargene lilla, mørkeblått og/eller mørk skogsgrønn i en eller annen kombinasjon bli fint kanskje Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Tenk deg - sort kabinett med logoen til "The Blair Witch" utskåret på siden og veldig svak mørkeblått lys eller Black Lights. Det hadde vært noe det! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hørtes bra ut! *få ideer* Må prøve på noe sånt noe når jeg en gang får mitt trekabinett bygd sammen... [ Denne Melding var redigert av: Mad Wolf Magnux på 2002-09-06 11:02 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 ...blir jeg saksøkt nå? :razz: Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hehehehe!! Det der minner meg om et eller annet... en blanding av akvarium og sci-fi-computer fra en 70-tallsfilm! (var jeg slem nå?) Må tilstå det var litt kult, men jeg hadde nok ikke valgt en slik løsning. Kanskje mer blinkende alarmrødt og et nukleært merke... (Big badabom) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg vet bare en ting... Etter en uke med blå katode, så misliker jeg den fargen mer og mer for hver dag... Det skal bli grønn her i allefall. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 grønn og blå passer bra sammen, bare blå blir litt kjedelig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 syns rosa og lyseblått såg litt fett ut.. men ka me Rødt og gult ?? Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 viss du er heldig og fargene er rette kan rødt og grønt bli en bra kombinasjon! men sjansene er store for at fargene bommer litt og det blir forferdelig stygt.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hvorfor har jeg aldri sett bilder av mer enn en katode farge i kabinett før? Ingen som har to forskjellige farger som har lyst å legge ut et bilde? Det er jo 2x så kult med 2 farger! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg har faktisk tre stykker. En hvit, en blå og en rød. Jeg har dessuten neonwire jeg syntes det ser bra ut, men den katoden er litt svak i forhold til de andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå