Gå til innhold

TES: Trenger du hjelp til quest i Morrowind?


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei kult og se at det er flere som fortsatt spiller morrowind.. :)

 

 

Jeg har spillt morrowind en stund nå og er helt gira!

Har nå blitt Arch Mage i mages guild, Primate i Imperial Cult, Patriarch i Temple, Imperial Knight of the Dragon i Imperial Legion, Archmagister i house telvanni og skal snart bli guildmaster i fighters guild og master thief i thieves guild... :)

 

Skal gjøre main quest etter at jeg er guildmaster i så mange guild jeg kan. vampire blir vel det siste...

 

Jeg har finkjemmet og gjort nesten alt jeg har kommet over i hele morrowind så hvis det er noen som lurer på noe så er det bare og spørre....

Jeg har gjort allt helt uten cheats og hints... er sta, pådrivende og har en anticheat attitude det er den beste måten og lære seg et spill på....

 

Men jeg husker da jeg starta var jeg helt håpløs...nesten latterlig og tenke på hva jeg gjorde med den første charen min... :)

 

Men massiv erfaring fra andre RPG spill gjorde at jeg fikk dreisn på det ganske raskt....! :)

 

Synd at ikke dama synes morrowind er noe tess.... (hun hater data) skulle likt og dele erfaringer og "game knowledge" med noen...heldigvis så jeg dette forumet på internett da jeg satt på jobb :)

 

 

Hvis noen har noen spørsmål angående noe i spillet er det bare og spørre jeg skulle kunne besvare det meste... tror jeg :) strategy og teknikk metoder... hint.. hjelp....hva som helst :):D

Lenke til kommentar
Jeg har spillt morrowind en stund nå og er helt gira!

Har nå blitt Arch Mage i mages guild, Primate i Imperial Cult, Patriarch i Temple, Imperial Knight of the Dragon i Imperial Legion, Archmagister i house telvanni og skal snart bli guildmaster i fighters guild og master thief i thieves guild... smile.gif

 

Skal gjøre main quest etter at jeg er guildmaster i så mange guild jeg kan. vampire blir vel det siste...

 

Jeg har finkjemmet og gjort nesten alt jeg har kommet over i hele morrowind så hvis det er noen som lurer på noe så er det bare og spørre....

Jeg har gjort allt helt uten cheats og hints... er sta, pådrivende og har en anticheat attitude det er den beste måten og lære seg et spill på....

 

Men jeg husker da jeg starta var jeg helt håpløs...nesten latterlig og tenke på hva jeg gjorde med den første charen min... smile.gif

 

Men massiv erfaring fra andre RPG spill gjorde at jeg fikk dreisn på det ganske raskt....! smile.gif

 

Synd at ikke dama synes morrowind er noe tess.... (hun hater data) skulle likt og dele erfaringer og "game knowledge" med noen...heldigvis så jeg dette forumet på internett da jeg satt på jobb smile.gif

 

 

Hvis noen har noen spørsmål angående noe i spillet er det bare og spørre jeg skulle kunne besvare det meste... tror jeg smile.gif strategy og teknikk metoder... hint.. hjelp....hva som helst smile.gif inv_biggrin.gif

få seg ny dame.

Endret av -Raistlin-
Lenke til kommentar

Vos ligger på fastlandet helt ved kysten i azuras cost region

 

du kan gå til enhver by med havn og snakke med de som man kan velge "travel" på altså via båt.... da kan du ta båt til tel mora som ligger nordvest for sadrith mora.... et forslag er og teleporte deg til mages guild i sadrith mora så kan du snakke med hun som står på havnen i tel mora... hun heter noe til fornavn og utrolig nok heter hun telvani med en "n" til etternavn og nest nederst om jeg ikke husker helt feil står det vos - 1gp da kan du dra til tel vos ved og dra rett vest fra vos opp en skråning bare følg utspringene fra telvanni mushroom tårnene tel vos er et fort som er har et telvanni wizard tårn midt i....eies av Aryon som er telvanni master :)

 

Rewws

Lenke til kommentar
Vos ligger på fastlandet helt ved kysten i azuras cost region

 

du kan gå til enhver by med havn og snakke med de som man kan velge "travel" på altså via båt.... da kan du ta båt til tel mora som ligger nordvest for sadrith mora.... et forslag er og teleporte deg til mages guild i sadrith mora så kan du snakke med han som står på havnen i sadrith mora og så med hun tel mora... hun heter noe til fornavn og utrolig nok heter hun telvani med en "n" til etternavn og nest nederst om jeg ikke husker helt feil står det vos - 1gp da kan du dra til tel vos ved og dra rett vest fra vos opp en skråning bare følg utspringene fra telvanni mushroom tårnene tel vos er et fort som er har et telvanni wizard tårn midt i....eies av Aryon som er telvanni master :)

 

Rewws

5633569[/snapback]

 

litt oppdatert! ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...