Gå til innhold

TES: Trenger du hjelp til quest i Morrowind?


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle lage en tråd der vi kan poste hvis vi sliter med noen quest's eller to.

 

Jeg sliter med et. Har akkurat lastet ned og installert Wizards Islands.

Å der treffer du på et spåøkelse når du hviler deg. Som sier at du skaffe ham en spesiell diamant fra Tel Branora byen, av en person som heter Cristof. Jeg har komt så langt, fått tak i diamanten men så finner jeg ikke det forbaskede spøkelset igjen!! :mad: Han sier at han skulle være nord-øst for Tel Branora, med kysten. Noen som kan si meg hvor han er??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsøk å gå til høgre og ned trappa på den sida når du går fra baren og mot utgangsdøra.

(Han er enten nede til venstre eller høgre. Husker ikke helt 100%)

 

Han vil gjerne ha en liten gave, så stikk til bokhandelen og finn ei av de bøkene han har lyst på.

 

Jeg har lyst til å finne sønnen hans, men har ikke kommet så langt enda.

 

http://til.gamingsource.net/tsomw/mw_19.shtml

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg skaffet meg Morrowind for å sjekke ut litt TES før Oblivion. Men jeg har skjønner stort sett ingenting, så kan noen fortelle meg hva jeg skal? Bare sånn generelt sett? Jeg trasker bare omkring uten noen overhengende mening.

5407138[/snapback]

 

 

Du skal til balmora og møte en fyr der. caius mener jeg han het.. du har med deg et brev.

 

 

PS. Husk og ta deg tid til å lese hva folk har å si.

Lenke til kommentar
Jeg skaffet meg Morrowind for å sjekke ut litt TES før Oblivion. Men jeg har skjønner stort sett ingenting, så kan noen fortelle meg hva jeg skal? Bare sånn generelt sett? Jeg trasker bare omkring uten noen overhengende mening.

5407138[/snapback]

 

 

Du skal til balmora og møte en fyr der. caius mener jeg han het.. du har med deg et brev.

 

 

PS. Husk og ta deg tid til å lese hva folk har å si.

5407336[/snapback]

Hadde en følelse av at min hamrepåspace-taktikk ville backfire etterhvert. Hehe. Takk!

Lenke til kommentar
Jeg skaffet meg Morrowind for å sjekke ut litt TES før Oblivion. Men jeg har skjønner stort sett ingenting, så kan noen fortelle meg hva jeg skal? Bare sånn generelt sett? Jeg trasker bare omkring uten noen overhengende mening.

5407138[/snapback]

Du kan trykke på "J" for å få opp journalen. Som nevnt, skal du til byen Balmora for å møte Caius Cosades - og du må høre på hva folk sier. De fleste tipser deg vel om at det kan være lurt å ta Silt Strider'en til Balmora. Hvis du vil gå, så følg skiltene. Det er satt opp skilter langs veien ved kryss, og hvis du peker på dem, ser du hva som står der. Bare følg Balmora hele veien. Hvis det rett utenfor Seyda Neen (byen du starter i) ikke står skilt til Balmora, så følg først Pelagiad, og når du kommer der følger du videre til Balmora.

 

Å finne Caius Cosades i Balmora er jo et kapittel for seg selv, men du klarer det nok. Bare se på kartet og gå riktig mht. nord og sør og slikt. Snakk med folka i Balmora, de gir deg nok veien til huset hans.

 

Edit: Gratulerer med et godt kjøp! Hvis du liker RPG's (noe jeg går ut ifra), så vil du nok ikke angre. :thumbup: Det tar noen timer å komme inn i det, men det er det beste rollespillet (etter min mening) som finnes per dags dato. :yes:

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Edit: Gratulerer med et godt kjøp! Hvis du liker RPG's (noe jeg går ut ifra), så vil du nok ikke angre. :thumbup: Det tar noen timer å komme inn i det, men det er det beste rollespillet (etter min mening) som finnes per dags dato. :yes:

5407691[/snapback]

Problemet er vel at jeg ikke har noe særlig forkjærlighet for RPG-spill. Eneste jeg har spilt gjennom er KOTORI og II, men til gjengjeld har jeg gjort det veldig mange ganger.

 

Grunnen til at jeg ikke orker å lese så mye av det de sier er at de ikke sier det, men det bare står der. Det er noe jeg savner fra spill som KOTOR.

 

Uansett, jeg skal skjerpe meg! Og har dere lagt merke til hvordan folk på denne delen av forumet er mye hyggeligere? (Skriver gode svar og ikke bare "Google is your friend")

 

Kommer nok med flere problemer etterhvert, men nå skal jeg til...eh...*scrolle ned*...Balmora og møte..et sek...Caius Cosades!

Lenke til kommentar
Og har dere lagt merke til hvordan folk på denne delen av forumet er mye hyggeligere? (Skriver gode svar og ikke bare "Google is your friend")

5409580[/snapback]

Jepp, det er en kjempehyggelig og hjelpsom gjeng her på Elder Scrolls-forumet! Jeg liker meg virkelig godt her! :yes: Det er ikke alltid like lett å finne hjelp angående Morrowind via google... Men angående quests, så kan du se på The Unofficial Elder Scrolls Pages. Der finner du alt du kan tenke deg om det meste som har å gjøre med The Elder Scrolls (med unntak av mods). Siden ser for øvrig ut til å være nede for øyeblikket, men lagre den i favorittene dine. Det er en super side!

 

Men for all del, spør her også. :)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Og har dere lagt merke til hvordan folk på denne delen av forumet er mye hyggeligere? (Skriver gode svar og ikke bare "Google is your friend")

5409580[/snapback]

Det er en av grunnene til at jeg har tenkt på å lage en offisiell norsk elderscrolls side, når jeg har bedre tid senere i år kommer jeg sikkert til å si ifra til folket så vi får sanket moddiser og folk som kan skrive på siden :)

 

Håper det er felere som er positive til dette når jeg orker å sette det i gang, jeg tenkte noe ala det morrowind.dk en gang var, jeg savner den siden :love:

Lenke til kommentar
Og har dere lagt merke til hvordan folk på denne delen av forumet er mye hyggeligere? (Skriver gode svar og ikke bare "Google is your friend")

5409580[/snapback]

Det er en av grunnene til at jeg har tenkt på å lage en offisiell norsk elderscrolls side, når jeg har bedre tid senere i år kommer jeg sikkert til å si ifra til folket så vi får sanket moddiser og folk som kan skrive på siden :)

 

Håper det er felere som er positive til dette når jeg orker å sette det i gang, jeg tenkte noe ala det morrowind.dk en gang var, jeg savner den siden :love:

5434990[/snapback]

Det hadde sikkert blitt knallbra. Så store serier trenger egne sider.

 

Jeg har lite å bidra med her ettersom at jeg så vidt klarer å drepe de krabbelignende greiene i Morrowind-skogene, men kanskje jeg kommer meg ordentlig i gang en dag.

Lenke til kommentar
Håper det er felere som er positive til dette når jeg orker å sette det i gang, jeg tenkte noe ala det morrowind.dk en gang var, jeg savner den siden  :love:

5434990[/snapback]

Dette låter interessant! Dersom jeg har tid, kan du regne med meg! :woot:

5436826[/snapback]

Ante meg at du ville vere med ja ;)

Lenke til kommentar
Forsøk å gå til høgre og ned trappa på den sida når du går fra baren og mot utgangsdøra.

(Han er enten nede til venstre eller høgre. Husker ikke helt 100%)

 

Han vil gjerne ha en liten gave, så stikk til bokhandelen og finn ei av de bøkene han har lyst på.

 

Jeg har lyst til å finne sønnen hans, men har ikke kommet så langt enda.

 

http://til.gamingsource.net/tsomw/mw_19.shtml

5347884[/snapback]

 

Jeg finner ham fortsatt ikke. Har lett i hele Ald skar Inn, og jeg er ganske sikker på at han ikke er der.

Lenke til kommentar
Jeg finner ham fortsatt ikke. Har lett i hele Ald skar Inn, og jeg er ganske sikker på at han ikke er der.

5439322[/snapback]

Hvis det er der jeg tror det er, så fant ikke jeg ham først heller. Jeg fant rett og slett ikke trappen ned til under baren!

 

Når du går inn i huset, så gå rett opp trappen foran deg, slik at du kommer til baren. Stopp rett på toppen av trappen (du skal ha inngangsdøren og trappen bak deg, bardisken foran deg), og se langs veggen til høyre. Der skal det være en trapp som går ned til noe som nesten virker mer som et hemmelig rom enn et oppholdssted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...