Karl-Peder Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg får jo bare opp "Applet kalle not inited" og etterpå "Loading Java Applet Failed". Hva mer må jeg gjøre enn å legge til denne koden, når scriptet heter kalle.class: <html> <head> <title>Tjo hei!</title> </head> <body> <applet code="kalle.class" name="kalle">Tralala</applet> </body> </html> Lenke til kommentar
Pingvinen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg får jo bare opp "Applet kalle not inited" og etterpå "Loading Java Applet Failed".Hva mer må jeg gjøre enn å legge til denne koden, når scriptet heter kalle.class: <html> <head> <title>Tjo hei!</title> </head> <body> <applet code="kalle.class" name="kalle">Tralala</applet> </body> </html> 5325846[/snapback] Kanskje du ikke har Java Runtime? Er siden og appleten i samme mappe? Prøv slik: <applet code="kalle.class" width=XXX height=XXX> Du kan sikkert droppe "width" og "height" hvis du trenger det. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Er klassen din subklasse av Applet og implementerer du de påkrevde metodene? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Eeh..... Eeh......... Nå syns jeg du spør vanskelig, jhsveli... Jeg skrev bare en "hello world"-sak som jeg skulle prøve å få inn i et html-dokument... Lenke til kommentar
elminzter Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 sånn ca sånn skulle vel gjøre susen....? (har ikke testa det, så det kan være feil i det) import java.applet.*; inmport java.awt.*; public class kalle extends Applet { public void init() { //trenger ikke noe inni her, bare en metode som må være med } public void start() { //trengs ikke noe her heller } public void paint(Graphics g) { g.drawString("Hello World!",10,10); } } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå