pod_racer Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har ADSL modem fra Telenor. Har videre en D-Link router (DI-614+) og 4 PC'er tilkoblet. Fikk melding om IP-konflikt. Gikk inn på 192.168.0.1 og så på konfigurasjonen av routeren. Tror ikke jeg forandret noe. Restartet systemet - og nå får jeg ikke kontakt med routeren. Hverken fra mozilla eller IE. Koblet meg så direkte til ADSL-modemet for å søke hjelp (!), og her er jeg. Nå virker heller ikke DC++ eller online delen på PC-spillene mine. Noen som har et eller to tips? Cathrine Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Hei! Har du konfigurert routern da? Eller får du ikke kontakt når du skal konfigure routern ? (altså skriver IP i Mozilla eller IE for å kontakte den) Endret 22. desember 2005 av LezoO Lenke til kommentar
pod_racer Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Får ikke kontakt når jeg skal konfigurere... Lenke til kommentar
Konge Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hold inne resetknappen på baksiden av DLink routeren din i minimum 15sekunder for å nullstille den . Lenke til kommentar
pod_racer Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Takk! Reset-tipset var løsningen. Nå er alt ny-konfigurert og velstanden gjenopprettet. God Jul! Klem fra Cathrine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå