nalle Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...TNR=CSA5000CBMW det ser jo kongebra ut og det føller med 5 80mm vifte osv,osv til ein så billig pris. har jævlig lyst på lian li men so va det ditta me pengane er dette eit konge tilbud eller kan det vere noko kvalitet snusk med ditta? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 I say : Go for it!! Lenke til kommentar
mhsalan Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 for bare 300kr mer så får du det i aluminium må ha det, bare må ha det Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg foretrekker full eller servertower som det heter fra Lian Li. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 ja råe de men syns aliminium er råere!uansett du får 5 80mm vifter og hardcano7 og døra er rå da! Jeg skal definitivt ha dette på min ønske liste over neste pc oppgradering. Syns også denne er rå http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=SF201T33 kult med vindu oppe og! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 23:09, Danny skrev:ja råe de men syns aliminium er råere!uansett du får 5 80mm vifter og hardcano7 og døra er rå da!Jeg skal definitivt ha dette på min ønske liste over neste pc oppgradering.Syns også denne er rå http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=SF201T33kult med vindu oppe og! Ja, men designen er stygg :smile: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Stilig kabinett. Men er strømforsyning inkludert i prisen? Vanligvis må dett kjøpes seperat, men jeg så ingen bemerkning på dette. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 er det bare jeg som ikke syns at dette var noe særlig å se til? hva er vitsn med å kjøpe et færdimodda kabinett som er stygt? da er jo liksom hele vitsn borte. ping. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 23:26, Dotten skrev:Stilig kabinett. Men er strømforsyning inkludert i prisen? Vanligvis må dett kjøpes seperat, men jeg så ingen bemerkning på dette. Leveres uten strømforsyning står det. Rett under den linja hvor produktnavnet og prisen står (øverst) [ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-09-06 17:37 ] Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 16:21, Yallis skrev:er det bare jeg som ikke syns at dette var noe særlig å se til? hva er vitsn med å kjøpe et færdimodda kabinett som er stygt? da er jo liksom hele vitsn borte. ping. Synes de så ganske bra ut jeg... alle har ikke sammme smak som deg når det gjelder kabinett, skjønner du. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 17:36, Afseth skrev: Quote: Den 2002-09-05 23:26, Dotten skrev: Stilig kabinett. Men er strømforsyning inkludert i prisen? Vanligvis må dett kjøpes seperat, men jeg så ingen bemerkning på dette. Leveres uten strømforsyning står det. Rett under den linja hvor produktnavnet og prisen står (øverst) <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-09-06 17:37 ]</font> Gjør det nå, men det gjorde ikke det i begynnelsen :smile: De leste vel tråden og rettet på det etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå