Gå til innhold

Billig stasjonær pc ?

Anbefalte innlegg

En veninne a meg skal ha en billig stasjonær pc komplett med skjerm helst en pakkeløsning med (flat) skjerm .. skal kun brukes til surf og office altså ikke spill .. Noen som vet om hvor det finnes et bra tilbud ?

Mener jeg så noe tidligere fra dell, et opsett med 17" flat og sikkert no celeron greie og 512R Dvd brenner osv .. helt grei sak til 5990.-

husker ikke hvor jeg så det, men kan selvsagt gå inn og se om dell har et slikt tilbud ennå,noe jeg tviler på .. slik er det jo alltid ..

Visst noen vet om noe så er jeg takknemlig for en link eller 2 :dribble:

Mvh

Zatt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell pleier jo alltid å ha noen tilbud, enten det er dobbelt ram, gratis printer eller ekstra skjerm... Hvis hun skal bare bruke det til enkle oppgaver som du sier, så høres jo ikke det dumt ut det du fåreslo. Det første stedet jeg hadde sjekka hadde vært dell.no

Lenke til kommentar
Dell pleier jo alltid å ha noen tilbud, enten det er dobbelt ram, gratis printer eller ekstra skjerm... Hvis hun skal bare bruke det til enkle oppgaver som du sier, så høres jo ikke det dumt ut det du fåreslo. Det første stedet jeg hadde sjekka hadde vært dell.no

5325560[/snapback]

Har sjekket på Dell men det tilbudet fant jeg ikke, hun vurderer faktisk å kjøpe en bærbar istedenfor stasjonær så er åpen for det åsså da :p

Men er svært usikker egentlig på hva som er best, prisen avgjør vel det valget.

Mvh

Zatt

Lenke til kommentar
En rimlig bærbar hadde vel vært best, selv om man får mest for pengene med en stasjonær.

Jeg er ikke helt inn når det gjelder bærbare pr. dags dato, så overlater den til noen andre.. her er imidlertidig noen pc-pakker: (stasjonære)

http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10164

http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10165

5325950[/snapback]

Takk for den espennyh fristet MEGET den 1ste linken din,vurderer den sterkt visst ikke no annet spes skjer :)

Lenke til kommentar
En veninne a meg skal ha en billig stasjonær pc komplett med skjerm helst en pakkeløsning med (flat) skjerm .. skal kun brukes til surf og office altså ikke spill .. Noen som vet om hvor det finnes et bra  tilbud  ?

Visst noen vet om noe så er jeg takknemlig for en link eller 2    :dribble:

Demo-PC på Komplett til 3,4k: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316776&cks=PRL

Flatskjerm samme sted: 1800 for 17 tommer

Total pris: 5200,- + frakt.

Ellers er Dell et alternativ - en ok fungerende PC før man til rundt 6500,- der for tiden - inkludert flatskjerm.

Lenke til kommentar
Hvem har gjort det om jeg får spørre  ?

5327050[/snapback]

God morgen til deg også. Er vi i det gretne hjørne ? eller har du bare stått opp for tidlig :!:

Meningen var å nevne WLAN, men siden jeg tror at de aller fleste nye bærbare pc'er har det så ble jeg litt usikker. Mente det bare godt ;)

Lenke til kommentar

ahh, skjønner :) jeg som var trøtt så jeg trodde du mente det på en annen måte! Var ikke meningen å være grinete ;p

apropo stå opp tidlig ja! Mamma hadde funnet på å legge igjen lillebroren min på 6 år da hun begynte på jobb 06.30. Så storebror måtte følge han på SFO :realmad:

Men WLAN er med på de fleste pc'er i dag ja, kanskje ikke de aller billigste da de skal være "så billig som mulig".. Men ellers er det vel på de fleste :)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Tusen takk for fin hjelp jeg har bestemt meg og tar Denne som espennyh anbefalte eneste

som var feil var at det satt trådløst nettverkskort i,men det går kanskje an å få byttet ut til vanlig ?

Ha en fin dag og forresten god jul åsså  :D

Jeg så nå etterpå at jeg kunne konfigurere maskinen selv,men kan en av dere se på det ? Jeg ser ikke hvor jeg finner vanlig nettverkskort på konfiglista ?

Jeg må jo velge bort det trådløse uansett for det kan hun jo ikke bruke siden hun ikke har det.

Mvh

Zatt

5327786[/snapback]

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...