bjornegil Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Jeg har installert en ny harddisk... Jeg kobler den som jeg skal og den funker ikke. Slår opp på enhetsbehandling og finner den der.. Men ikke i min datamaskin.. Hva skjer?? Endret 22. desember 2005 av bjornegil Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Du har sikker ikke formatert den da ama! Harddisk i et ord foresten Start - kontrollpanel - administrative verktøy (eventuelt Ytelse og vedlikehold - administrative verktøy) - Datamaskinbehandling. I margen der går du til diskbehandling - Høyreklikk på den nye HDDen, formater - følg det som kommer opp og vips så kommer HDDen til min datamaskin Hvis det skulle mangle plass på den så les tråden under: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=165302 Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Du har sikker ikke formatert den da ama! Harddisk i et ord foresten Start - kontrollpanel - administrative verktøy (eventuelt Ytelse og vedlikehold - administrative verktøy) - Datamaskinbehandling. I margen der går du til diskbehandling - Høyreklikk på den nye HDDen, formater - følg det som kommer opp og vips så kommer HDDen til min datamaskin Hvis det skulle mangle plass på den så les tråden under: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=165302 5325300[/snapback] Hm da skal jeg prøve dette... Takk skal du ha Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hvis det er en SATA-harddisk, har du husket drivere? Eventuellt sjekket jumpere for IDE-disk? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Flyttes fra PC-en fungerer ikke til Lagringsmedier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå