tørrfisk Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Er hjemme i julen og har planer om å knuse broderen i Battlefield, men da må jeg erstatte ATI Rage 128 kortet som står i maskina med 6800GT. Har brukt drivercleaner, men når jeg skrur på maskina med nvidia kortet så blir det bare svart skjerm i windows. Hvordan skal jeg gjøre dette? Nvidia lar meg ikke installere driver mens ATI kortet står i.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Gjør slik: (ATI-kortet står i maskinen i utgangspunktet): * Fjern driverene fra ATI. * Bytt skjermkort. * Legg inn drivere fra nVidia. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Har gjort det med drivercleaner. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Har du prøvd sikkermodus? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Fant ut at problemet var at kortet sto innstilt på 2048x1600 og at jeg forsøkte å installere det på en 16" CRT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå