PowerOfNow Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 når dfet gjelder kundestøtte-chatten og kundestøtte generellt, så går det ikke an å bedømme kundeservicen etter å ha chattet med èn person i 30 min. Det er ikke BARE kundestøtten din oppgave å dra samtalen inn på riktig emne. og hvis jeg ikke tar feil så jobber det mer enn èn person med kundestøtte. Ikke ta alle under samme paraply! er ikke lenge siden jeg brukte dem. var no bug på linja..trodde det var det..men det var modemet. fikk modem samme dag. Selv sa jeg at linja hadde vært nede minst et par uker (jeg hadde vært på ferie så lenge). Fikk 2 mnd gratis ADSL (1024/256) Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Det eneste negative med Telenor er vel litt høye priser på ADSL, og det tåpelige stuntet med tak på nedlastning. Har selv hatt ADSL i litt over 14 dager og har ingen klager på hastighet. Så jeg er svært fornøyd med Telegnom. Lenke til kommentar
xnofit Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Tjaa... De ringer jo hver 2. måned og spør om hvorfor det er så lite trafikk på telefonregningen min (bruker tele2) og de spør om de skal hjelpe meg og spare penger ved og gå over til dem. Det betyr jo at de bryr seg om meg :wink: Og noen av dem som ringer høres jo ut som noen strøkne blondies som er klar til og bytte kroppen sin mot at jeg skifter selskap :smile: Lenke til kommentar
DumbAss Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 13:53, xnofit skrev:Tjaa... De ringer jo hver 2. måned og spør om hvorfor det er så lite trafikk på telefonregningen min (bruker tele2) og de spør om de skal hjelpe meg og spare penger ved og gå over til dem. Det betyr jo at de bryr seg om meg :wink:Og noen av dem som ringer høres jo ut som noen strøkne blondies som er klar til og bytte kroppen sin mot at jeg skifter selskap :smile: Du sparer jo VANVITTIG MYE på å benytte Tele2 kontra TELENOR. Se priser på http://privat.telenor.no og http://www.tele2.no. Brukte Tele2 en tid selv, men å spare ca 5-6 kroner pr måned og i tillegg få en ekstra regning.... det sier seg selv... hvem gidder det? Det eneste du sparer litt på er til Netcom mobil, ellers skiller prisene med ca 1 øre pr minutt. Lenke til kommentar
DumbAss Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Positivt... hmmmmm.... 1. Telenor er en stor bedrift i Norge, som skaper mange arbeidsplasser. 2. Du får mye raskere svar hos Telenor Kundeservice enn noen annen kundeservice. 3. Hyggelig kundeservice. Det høres ut som de som sitter og tar telefonen smiler til deg. 4. Frisurf er faktisk et bra "gratis internett" abonnement. Og supporten er faktisk billig i forhold til andre operatørers "gratis internett" abonnement, selv om det koster nesten 9 kr pr minutt. 5. De skylder f.eks ikke på andre, hvis det er de som har problemer. F.eks. Tele2 skylder på Telenor uansett hva du har problemer med. 6. Noen av kundekonsulentene er dyktige, og kan hjelpe deg med nesten hva som helst. Snakka med en som hjalp meg både med telefon og internett samtidig! Negativt..... 1. Det kan av og til være vanskelig og finne riktig person og snakke med. F.eks. er det ofte Telenor som må kontakte deg når du sliter med internett. 2. Litt for dyr.... synd at det ikke er Telenor selv som bestemmer prisene sine...(?) Har hørt at Post- og Teletilsynet har minst 9 fingre med i spillet når priser skal settes pga at Telenor er så "stor" eller noe.....? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Få det inn her kjapt som **** ranvik! det der må jeg faktisk se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå